miercuri, 8 mai 2013

Pauza

Am luat o pauza de biliard.
Am mai jucat la o
bere cu Cristi dupa etapa si cred ca o data in Sereno. In 2 zile cred ca am si shaftul. A da am dat si HP2 si am primit la schimb bani + un Z prima generatie. Astfel, pana va fi gata tacul meu la sfarsitul lui iulie ( Mezz MPC3 - D Padauk cu maner artar si Z2) voi juca cu Z asta pe tacul de spart.


N-am rezistat si din cateva combinatii am gasit editia speciala jump de la mezz, in care buttul este egal cu shaftul. Interesant nu ? Este serie limitata iar pretul pe care l-am obtinut e foarte bun. Vine in 10 zile cred asa. Asadar un set complet de mezz, sper sa nu fiu idiot sa il mai dau.

Vin din urma si am de gand sa ma calific iar la finala nationala si Sereno Champions League











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu