miercuri, 1 mai 2013

Schimbare

Nu mai am energie ... Am investit mult emotional si moral si fizic in biliard, iar in ultimul timp am primit numai palme si critici si jigniri.  Nu mai pot depune acelasi efort trebuie sa imi pun viata in ordine, mi-am neglijat bunastarea personala si familia prea mult.

Incepand de astazi m-am retras din componenta comisiilor Federatiei de Biliard de disciplina si cea de arbitri.

De asemenea nu voi mai fi parte a echipei organizatorice la etapele de CN zona Muntenia, urmand a fi decat sportiv.

Raman in continuare vicepresedinte al federatiei si presedinte la Mens Sana si voi incerca sa ma focusez doar pe gasirea de parteneri care sa ne sustina proiectele federale sau cele ale clubului.

Acestea fiind zise va urez 1 MAI Fericit si PASTE FERICIT !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu