luni, 31 august 2015

Black Sea Cup - un finlandez, un estonian, un italian si un roman

S-a incheiat si editia de anul asta a Black Sea Cup, una de exceptie prin prisma participantilor de afara. Un turneu greu, de uzura cu meciuri primul la 9, 81 de participanti la start

Vad ca sunt multi suparati ca nu a fost live stream, ca nu s-a postat pe facebook. Si eu as fi vrut dar nu s-a putut , pur si simplu nu au fost resurse pentru asta. Este un efort destul de mare facut de Babken si clubul City Billiards si ar trebui sa fim bucurosi ca turneul asta exista. Prima zi a fost extrem de grea, inceputa la 10 si terminata  tarziu in noapte spre ora 2. Van Den Berg a fost demential, Denis Grabe extrem de furtunos. Corrieri si Zvilar Soran au jucat si ei frumos, echipa de copii ai bulgarilor a jucat la spectacol si chiar a facut ceva victime. Micutul rus Fedor Gorst venit singur la turneul asta mi-a placut cel mai mult dintre cei tineri. Va ajunge cu siguranta un jucator exceptional.
Mika a inceput mai greu, condus de Adi Cocolin 5-3 si invins de Ovidiu Cristea dupa un meci foarte frumos. Toata atmosfera a fost frumoasa, toata lumea s-a pus pe treaba si a jucat biliard. Cu toata organizarea pe cap babken a reusit si el sa se califice in primii 16. ieseanul Andrei Galatanu s-a clalificat in primii 16 pe fata, trecand si de mario printre altii ...

Pentru mine concursul a fost scurt, am pierdut la Daniele Corrieri, am gresit un safe la 1-1 si am mai dat pe la 4-1 dar nu am mai reusit nimic notabil. Pe spate am facut un meci mult mai bun cu David Petrovic, dar nu am reusit sa intru in starea de concentrare dupa 6-6 si am dat degeaba 2-3 jocuri. S-a terminat 9-6 pentru el.
A doua zi a fost ziua lui Mika. A venit pregatit , de la ora 10 a castigat pe spate cu Steriu si Ladanyi, apoi  sarbul Zoran Zvilar i-a facut viata grea in primii 16, conducand 4-1 si 5-2, cand a dat drumul la motoare s-a dus ca BMW pe langa Trabant :))) La una din bile am avut impresia ca a luat foc postavul efectiv. Apoi l-a omorat si pe Van den Berg scurt de tot, Gandac in semifinala ( revenit de la 4-8 cu Sergiu Voicu si apoi invingator 9-1 cu babken)  si pe italianul Corrieri in finala. Corrieri tocmai castigase semifinala in decisiv cu killerul Grabe, un meci numai cu mese legate si superbile, la 8-8 estonianul a bagat alba si intr-o tensiune teribila a reusit sa termine masa.
In finala la 2-2 Mika a deschis supapele a tras cateva bile dementiale si s-a facut 7-2 imediat. Mi-a placut cat de solid loveste bilele.
Trebuie mentionat si parcursul lui radu anghel, clasat in primii 8 la sfarsitul turneului !
Toate rezultatele au fost live, se pot vedea aici http://www.billiardport.com/tournament/?db=1&id=108 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu