joi, 6 august 2015

Z3

Am testat toate shafturile noi de la Predator demo primite de la TAT Biliard , pana la urma am ales sa joc cu Z3 , inca nu am tras toate concluziile dar pare foarte interesant.  Are deflectia putin mai mica ca la Z2, dar nu mai este la fel de rigid, lovitura e mai prietenoasa putin. Cred ca bila alba e mai controlabila cu Z3 imi place.
Am jucat duminica la Amator Bila 8 pentru  prima data si a mers destul de bine chiar daca am pierdut strans la Oprea si Stangaciu. marti am jucat iar la Amator bila 9 si am ajuns pana in semifinale unde am pierdut din nou la Cristi Oprea desi am inceput impecabil dupa o lupta de safeuri pierduta in frameul 3 s-a intors jocul si apoape ca nu a mai ratat nimic am mai avut o singura sansa dar am ratat bila din cauza contraefectului, am tintit ca la tacul custom.
Sambata si duminica se va desfasura finala pentru cei 32 calificati la amator, si se prefigureaza un nou maraton, cu meciuri primul la 9 atat in grupe cat si pe piramida duminica.

3 comentarii:

  1. Ce ai in vedere cand spui ca nu este la fel de rigid ca Z2? In ce sens este rigid Z2, ca nu permite mici erori sau ca este el rigid, avand o lovitura rigida? Deoarece nu as caracteriza niciodata Z2 ca fiind un tac cu lovitura rigida (stiff hit).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu as caracteriza tot timpul Z2 ca avand o lovitura rigida :) Taper conic, nu prea flexeaza ... Z3 are o lovitura mai calda decat Z2 asta e ceea ce cred

      Ștergere
  2. Hmm, nu stiu ce sa zic, Z2 meu are mai degraba un Pro taper, nu e conic niciodata.

    RăspundețiȘtergere