sâmbătă, 12 septembrie 2015

La Bko

O zi ciudată astăzi la Bko, am avut tot timpul sentimentul ca ma apasă ceva. O fi fost
tensiunea primei ediții a ligii Pro...  Nu am jucat primul meci, Dan Cristea nu a ajuns la meci. Următorul a fost Sandu Calesu. Un meci agonizant, greu în care amândoi ne-am luptat cu masa care ne-a făcut zile fripte,  manele aruncau foarte mult și scurtau mult unghiurile. Am luat avans la un moment dat dar la fiecare lovitura simțeam ca am 2 kg legate de încheietura. El a revenit dar la 8-7 pentru mine a lăsat 9 pe gaura, ratare mare. Urma Mario care tocmai îl bătuse pe Ovidiu. Am jucat mult mai bine, câteva ratări ale lui am profitat și m-am dus la 7-4. M-am lăsat rău la câțiva nouari de i-am dat cu manta...  Am ratat ieșirea la 9 și am căzut puțin. Din nou s-a întâmplat neprevazutul...  La 8-7 pentru mine s-a scos masca la 8. Mi-a rămas un 8 tăiat și apoi un 9 greu la mijloc. Am lăsat mana moale și m-am rugat sa nu mă mișc. A intrat și am răsuflat ușurat. Victorie importanta la un bombardier :) Pe fata am pierdut ultimul meci la Babken nu am reușit sa mișc decât în revenirea de la 0-4, 2-5 la 5-6. Am avut câteva șanse și el nu a spart bine deloc. Mi-a dat câteva safeuri de mondiale, și eu am avut mana moale în momentele importante chiar dacă am avut și runuri frumoase. Prea puțin la nivelul asta. Mâine pe spate joc cu Sergiu  Manolea sau Calesu. Finala pe fata Babken Ladanyi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu