sâmbătă, 28 noiembrie 2015

CEM LD shaft review




Noroc ca mi-a dat gândul cel bun sa iau shaftul asta.
Acum mai mult de

1 an la Sereno dădusem cu el de la un roman care sta în Germania. Ca sa vezi cum se leagă lucrurile...  Am trimis buttul Starkey la CEM sa ii schimb pinul la uniloc în ideea de a îl vinde cu un Z2 ce îl aveam. Pana la urma obsedat de semnele arătate :)))))) am vorbit cu el să îmi trimită și shaftul lui. Scumput dar ce sa zic. Nebunia de moment...  În fine prima zi nu prea mi-a plăcut ca Feeling,  buttul era și mai greu acum. Totuși am dat câteva bile pe care nu le dădeam cu z și era clar ca e un shaft puternic. Mr. CEM mi-a scris sa nu îmi fac griji și sa țintesc normal unde vreau indiferent de efect și viteză.  Adik fără compensare sa înțeleg...  Am plecat la tac sa încerc ce a zis omul. E nebun 😡 ce o fi băgat în shaftul asta ca are cea mai mica deflection din ce am văzut. Un shaft care a crescut în inima mea de la lovitură la lovitura...  Extrem de ușor de țintit cu efect,  mai iertător, și extrem de puternic. Retur ușor de dat. Cel mai bun shaft cu care am dat. Nu îmi venea sa cred ce mese fac și ce bile bag. Împreună cu buttul american fac o super treaba. Asa ca sunt extrem de liniștit, mi-am găsit tacul mult visat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu