luni, 23 noiembrie 2015

Ronnie și Starkey reloaded

O săptămână de așteptări am jucat de câteva ori asa și asa, nimic special. Ieri am fost la tac sa îl vad de aproape pe marele Ronnie, sa ii simt aura :)
Am jucat câteva seturi dar nu am reușit sa simt bilele, poate ca aștept jucăria noua. Buttul Starkey a fost tunat de Mr. Cem cu filet uniloc și shaftul sau low deflection foarte apreciat pe afara. Abia aștept sa vad cum merge... Ronnie a venit pana la urma la tac,  a jucat un frame cu Bingham arbitrați de doamna Tabu. Puțin surprins de primirea supercalduroasa. În timp ce domnul Ancuța se chinuia sa convingă spectatorii sa nu mai facă poze cu flash,  pana la urma Ronnie a spus smekereste : Don't worry,  flash is good :))))
După frameul jucat și o sesiune sufocanta de autografe și poze cei trei au plecat la arena pentru ziua a doua a demonstrației. Am mai dat câteva seturi cu prietenul Sheno și asta a fost ziua de ieri... Se pare ca la anul în octombrie vom avea concurs din Main Tour cu toți smekerii din snooker...  Cool


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu