marți, 8 martie 2016

Bătrânețea

Am stat sâmbătă
acasă cu familia ca sa am duminica libera pentru Amator. M-am trezit frumos, eram relaxat totul era prea frumos. Pana și nevasta mi-a urat succes și nu a mai băgat placa pentru bagabonteala...  Tricou frumos cu sponsori,  parteneri...  Ajung acolo și ce sa vezi. Nu era nici un concurs :))))
S-a schimbat schimbarea și nu mi-am dat seama... Acum sunt numai sâmbătă concursuri o săptămână Pro una Amator. Și ce chef aveam... Am dat 3 seturi cu Cătălin Iliescu și vorba lui Leo nu am plecat supărat acasă. Am început sa trag mai bine oricum, am fost aseară la Sereno și am mai prins 1 ora de antrenament. 
La Tac va fi greu sa mai prind reduceri, din 3 concursuri pe săptămână voi merge doar la unul. Acum clasamentul Amator pentru reduceri este lunar. 
În sfârșit băieții noștri au făcut ceva deranj la Salonic. Mario a turat motoarele pana în primii 16, cu o calificare frumoasa în decisiv la Nick Malaj ( acesta s-a calificat pana la urma pe spate și a pierdut a doua zi la Fortunski 11-10). Viziru a pierdut repede pe fata apoi a luat-o la sapă pe spate. Ușor, ușor pana s-a calificat și el pe piramida unde a câștigat un meci de infarct 11-10 cu Mario He!  După ce a condus clar tot meciul...  A urmat alt meci de 11-10 cu albanezul Kaci finalistul de la Euro Bko. În sferturi a capotat la neamțul Lechner. Un turneu foarte bun, Bravo!  Pana la urma mașinăria numita Feijen a tocat tot și a luat mălaiul :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu