luni, 21 martie 2016

Cem la putere

Nu am mai reușit sa postez săptămâna trecută, ar fi cum sa faci bani
din biliard partea 47 cum ar zice prietenul Ciprian :) Am mers marțea trecută la Amator deși nu sunt mare fan al concursurilor de seara. Mai ales când vii din partea cealaltă a Bucureștiului după servici :) Cu pastila noua. Zan soft am ajuns într-un final aproape de ora închiderii înscrierilor. Mi-am propus sa joc spectaculos la buzunar și sa mor frumos dacă o fi. Încerc sa îmi impun un ritm mai rapid și pe atac, nu neapărat la rezultat. Am avut un prim meci aproape de șah cu nea Stelian,  și chiar puteam sa pierd. Dar am continuat sa joc deschis, am dat iar o bila obiect sarita. 6-4 am câștigat...  Cel mai bun meci a fost cu campionul ultimelor 2 ediții, Trif. Cu 1 pana la 5 avantaj am început  cu combinație, apoi m-am uitat la el cum face trei mese...  Am revenit cu 2 jumpuri de senzație și pana la urma am câștigat 5-3. Am reușit și sa câștig meciul greu ca de obicei cu Bulgaru, aici am greșit mai mult dar nu m-a penalizat el. Am jucat tumultuos primele 2 frameuri din piramida simpla, am dat orice cu manta. Foarte entuziast numai ca am ratat 9 ușor sa fac 2-0. Apoi meciul s-a întors și toate bilele au devenit grele, domnul Pisalita m-a pedepsit pentru orice greseala.  În final am avut șansa și am câștigat 6-4. Cel mai greu meci a fost în sferturi cu tânărul Dănescu. Am început bine, dar am căzut și tânărul a luat viteza. Am clacat puțin la 4-2 și a fost singurul moment al serii în care am fost căzut. Nu știu cum am revenit și am câștigat neașteptat în decisiv. De bătrânețea are atuurile ei
Im semi mi-am luat revanșa în față lui Dan Cristea. La ora unu noaptea e greu sa mai joci ceva consistent. El a greșit mai mult și eu am câștigat. În finala am tras cat am putut pe atac, sa terminam mai repede. domnul Iliescu m-a executat frumos și pe la trei am ajuns acasă :) 2 zile am fost rupt... Pana la urma am fost extrem de mulțumit,  cu multe momente bune de joc. Joi colegul Buzamet de la Sereno a câștigat locul 1 după o perioada mare fără concursuri.

Un comentariu: