marți, 19 iulie 2016

BKO Amator

Ce grupa am avut sambata ... Radu Anghel, Iliescu Catalin si Toropoc Catalin ... Radu trecut la pro mi-a dat avantaj 2 pana la 6.  Am spart foarrte bine, am jucat cat de cat si am castigat 6-5. Radu oricum de apreciat pentru fair-play si faptul ca nu avea tacul lui. Iliescu bate pe Toropoc 6-5 ,  eu bat pe Iliescu 6-5 :))) tot cu avantaj 1 pana la 6 si castig grupa ... In sferturi dau de prietenul Berendea , dupa ce am asteptat mult de tot ... Am castigat pana la urma cu ceva noroc, jocul scazuse, apoi cu tizul Iulian Cocoral un meci de pomina, am inceput greu, apoi am revenit, la 5-3 ratez bila de meci, apoi cad, se face 5-5, ratez, mai are 3-4 bile, se lasa prost de la 7 la 8, da chix, strange bilele, castig din scaun ca mosii :) Epic :) In finala m-am tinut ceva la inceput cu Stangaciu dar spre final a jucat mai bine si am ramas cu locul 2.
C

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu