duminică, 10 iulie 2016

La Bko Pro

Concomitent cu Cupa Romaniei organizata la Carei de FRB Pool, si cu ceva mai multi participanti s-a desfasurat si etapa de Bko Pro la TAC. De la concursul trecut am mai jucat 2 ore joi, in rest pauza ... asa ca nu mi-am setat mari asteptari. Macar m-am linistit cu tacurile , am tot ce imi trebuie, pastila On Slow merge minunat, shaftul CEM e foarte bun ... dar nu mai am timp sa le joc :)))
Am pus totusi un target sa stau cat   mai mult pe bila dupa lovitura, sa nu ma ridic. Am facut cateva exercitii dimineata de tintire si eram bun de primul meci ... cu o veche cunostinta ... care m-a intrebat candid daca am vreo legatura cu Dragne Iulian pe care il stia el ... mult mai gras si cu ochelari ;)))) Am jucat binisor si am castigat, apoi a venit meciul cu berendea, greu ca de obicei. Totusi la inceput a ratat 2 de noua, si avem 4-2 , dar am bagat alba prosteste la 9. Clasic fara efect sa nu fortez si alba s-a scurs incredibil toata masa pana in buzunar ... Si dintr-un meci care curgea bine la 5-2 s-a facut 4-3, apoi totul s-a intors, el nu prea a mai ratat si am pierdut ... Incercand sa pastrez controlul am dat prea multa importanta detaliilor si am fost crispat. Am decis pe spate sa fiu mai lejer si sa stau mai sus putin deasupra tacului  si sa nu ma mai gandesc la nimic. . Sa fixez mai bine de sus tinta si sa  trag cu curaj. Si pana la urma m-am calificat in primii 8 cu o victorie buna la Dan Moraru 7-2 . Am avut si ceva noroc dar am fost multumit de jocul meu. In primii 8 m-am intalnit cu domnul Vacarus la care pierdusem de curand la Amator. Si a inceput excelent cu masa , break, si cand se parea ca va face a treia masa la rand, a ratat neasteptat 6 ... de aici am facut unul din cele mai bune seturi din ultimele luni, doar o bila ratata , in conditiile in care si el a facut 2 breakuri am castigat 9-4. Am reusit sa fiu relaxat pe lovitura si sa am incredere, am lovit mai usor bila alba si toate au mers foarte bine.
In semifinala am dat de Mario, am sperat ca de data asta voi castiga, nu l-am mai batut de mult ...
Si inceputul a fost incredibil, el a inceput cu o super bila ...
https://youtu.be/6i5cikcZQvc?t=5h55m3s   in acelasi joc am dat si eu o bila frumoasa si am inchis masa. https://youtu.be/6i5cikcZQvc?t=5h59m24s
Putin mai tarziu conduceam cu 3-1 si am spart, vedeam 1 si nici o bila blocata. Din pacate m-am lasat cu alba lipita de manta si 2 era tot lipit dupa jumate. macar 4-5 milimetri daca eram iesit din manta. Asta fiindca nu mi-am ales punctul unde sa raman si alba s-a dus unde a vrut ea. ... Am incercat sa bag dar a facut colt colt si Mario m-a intors. M-am mai  lasat masca o data de la 5 la 6 si a facut 5-3. Am luat time-out dar era deja tarziu , trebuia mai devreme sa il opresc. Am facut 4-5 si la scorul asta am ratat prosteste 1 cu prelungitorul, masa era foarte usoara. LA 4-6 m-am lasat masca la 6 dar era sa il bag cu 3 mante inainte. cativa milimetri mi-au lipsit ... ce frumos ar fi fost ...

https://youtu.be/6i5cikcZQvc?t=6h54m4s
Asa a facut el 7-4. Totusi nu am renuntat, nu a bagat nimic si am inchis masa. m-a bucurat foarte mult masa asta sub presiune. Conteza orice la varsta asta :)). Din fericire mental stau bine chiar daca nu sunt antrenat ... LA 5-7 am spart si nu vedeam 2, era ascuns dupa 9 si nu prea aveam un push evident ... Am incercat sa bag 9 si chiar am fost aproape, A fost ultima bila pentru ca Super  Mario a inchis cu masa si break :) Chiar daca am pierdut l-am pus de cateva ori sub presiune. fara 2 greseli prostesti si 2 bile la care nu am stiut ce sa fac ar fi fost mai strans. E bun si locul 3-4 impartit cu Radu Anghel care a fost apoape sa il matraseasca pe Braga dupa ce a condus aproape tot meciul. Mai devreme incheiase un nou meci de pomina cu Raul , castigat in decisiv ( de fapt pierdut de Raul care a ratat 8 ...)
Braga a castigat pana la urma cu un joc destul de solid in fata lui Mario.

Tin sa il felicit si pe  fratele nostru de Muscoi,Olah Gabor locul 2 la Cupa Romaniei de la Carei, pierdut finala la Ioan Ladanyi. Bravo coane !


Un comentariu:

  1. Felicitari pentru semifinala,chiar supertare ce reusesti tu sa faci acolo luptand cu oameni mai tineri,multi fara responsabilitatea unei familii sau a unui job si care pot sta in club sa se antreneze cat au chef.

    Nu ti ramane decat sa te bucuri de aceste realizari si de timpul petrecut la masa.

    RăspundețiȘtergere