joi, 14 mai 2009

Ganduri

Am fost ieri pe la London si am jucat cu Grig. Am trecut din nou pe Wizard Mediu. Totusi n-am simtit bilele deloc. Ah unde e Predatoru Sneaky Pete cu Z si ce mai dadeam cu el. Ce mare prostie am facut ca l-am schimbat .... Tot schimband tacuri am ajuns ca un stingher calator prin gara biliardului, tot asteptand sa vina trenul ala care sa ma duca mai departe. Singur pe peron, si ploua rau, fiecare picatura intra in oase si ma fac mic de tot, orice ratare devine posibila ..... M-am saturat de schimbarile astea, sa vina tacu ala ca nu mai suport. Am inceput sa urasc schimbarile, imbatranesc cred. Si Dave nu imi mai da updaturi, zice ca are un necaz in familie. Sper sa nu fiu in asteptare tot anu ca imi vine sa ma las de pe acuma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu