miercuri, 13 mai 2009

Interviu Dennis Orcollo - "Sunt un jucator pe bani"

Filipinezul Dennis este considerat unul din cei mai buni jucatori pe bani din lume.Acum cateva zile a castigat meciul challange contra Chris Bartram, dand avantaj bile 8 si 9. Tocmai a fost intervievat pe TAR.com. Am incercat sa retin cea mai mare parte a interviului sau :

I : La cati ani ai inceput biliardul ?
R : La 7 ani. Unchiul meu a adus o masa acasa si la inceput ma uitam la el. Apoi a inceput sa imi placa si mie si asa am inceput sa joc.

I : Ai vreun sistem de tintire ?
R : Nu, imi folosesc instinctele si simt bilele. Prin antrenament mult iti dezvolti aceste instincte. In acest joc cel mai mult trebuie sa inveti sa te controlezi.

I : Ce fel de jucator esti ?
R : Sunt un jucator pe bani. Pot sa joc cu oricine, joc pe bani tot timpul.

I : Care a fost cea mai mare suma pe care ai jucat ?
R : 20.000 $ cu Alex Pagulayan acum 2-3 ani

I : Ce joci de obicei ?
R : In Filipine se joaca mult rotation, insa cred ca pentru fani este destul de plictisitor. Cel mai mult imi plac bila 9 si bila 10.

I : Care este cea mai mare serie de break and run consecutive la bila 9 ?
R : Acum 6 ani am reusit 14 breakuri consecutive in Filipine, pe o masa Puyat Sport. Atunci jucam numai bila 9 si spargeam foarte bine. Cand joci si bila 10 si rotation, cateodata mai uiti spargerea potrivita.

I : 1 pocket ai incercat ?
R : Am jucat in Louisville ( probabil la Derby ), insa am renuntat in timpul meciului, dupa multe lovituri de siguranta, pur si simplu am renuntat sa mai joc, ma obosea acest joc.

I : Cand joci cu Shane van Boening ?
R : Oricand, azi, maine, nu conteaza. Depinde daca stabilim detaliile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu