vineri, 5 iunie 2009

Campionatul Mondial Feminin



Noua campioana mondiala este filipineza Rubilen Amit !!!
Din pacate streamu a fost atat de prost ca n-am putut vedea nimic din semifinale si finala. Pacat .....
A doua semifinala Ouschan a pierdut la Shin Mei Lin
Prima semifinala Kajitami 6- Rubilen Amit 9 !
Atentie se vede doar pe ESPN Taiwan.

Jasmine Ouchan in semifinale dupa ce a invins-o pe Yu Ram Cha 9-7 ! Inainte Yu Ram o invinsese pe No. 1 in lume Alison Fischer 9-7 !

Alte meciuri din sferturi Karen Corr V. Akimi Kajatani, Jeanette Lee V. Rubilen Amit, si Kelly Fisher V. Liu Shen-Mei.
Karen castiga 8-6.
Karen a intors jocul si conduce 4-3 !
Yun Mi Lin 3- Karen Korr 0 ! Masa si 2 breakuri consecutive pentru Lin !
Yu Ram a castigat 8-3. A tinut-o numai in safeuri si a destabilizat-o. Buna tactica !
Acum favorita mea Yu Ram Cha 4 vs Gillian Go 3. Se transmite pe Sopcast si tv ants. Go are numai 11 ani !

Piramida simpla

5 comentarii: