duminică, 14 iunie 2009

London locul doi


Hmm, dupa petrecerea de ieri am avut totusi un concurs bun,m-am concentrat destul de bine si am ajuns in finala dupa ce l-am invins pe Gilly 5-4, Duta 5-3, Velicu 7-3 si Grig 7-5. Grig a castigat finala pe spate cu Duta si din pacate nu am reusit sa ma mai montez, m-a ajuns si oboseala, chiar daca am reintrat in meci si am revenit de la 0-4 la 3-4. De aici am facut cateva greseli tactice si Grig si-a luat revansa.
Alti clasati - 3.Duta, 4.Gilly, 5-6 George, Velicu
In zilele urmatoare urmeaza un nou interviu cu un jucator strain ce va veni la Timisoara, stati pe receptie :))))

4 comentarii:

  1. ... deci se desprind 2 chestii importante dupa ziua de ieri: prima ar fi ca este absolut necesara o beuta zdravana in seara premergatoare iar ar doua ar deriva din prima si ar fi un fel de sfat: NU jucati cu mad after the party! :)))))))) In alta ordine de idei... brava la d-voastra domn' profesor!Cred ca este oarecum frustrant sa castigi piramida pe fata si sa pierzi la cel venit de pe spate ( caruia doar ce ii administrasei o corectie ) insa asta e soarta. Congratulations again!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da e frustrant cumva, da asta e jocul. Si cand am castigat in 2007 a fost asa, numai ca Grig m-a trimis pe spate si eu am revenit si l-am batut in finala. Ma bucur ca m-am prezentat foarte bine mental. In finala cam terminasem benzina si am fost asa pe langa putin, ma uitam la bile si nu imi spuneau nimic, de aia am facut cateva greseli pozitionale care m-au costat.

    RăspundețiȘtergere
  3. tot cu maciuca artemis ai jucat ? :)

    RăspundețiȘtergere