joi, 5 noiembrie 2009

Tehnologia versus feeling

Am incercat un 314 prima generatie pe Fisheru meu si merge brici. Chiar daca shaftul meu custom mergea foarte bine, trebuie sa ma inclin in fata tehnologiei, cu fata mai umana la prima serie de 314 decat la a doua care nu imi place in mod deosebit. Mi-a adus in joc siguranta si plusul de care aveam nevoie, asa ca shaftul meu custom a trecut la sectiunea de vanzari.Ideea e ca e exact ce imi trebuia, corpul se adapteaza la lovituri si la 80 % le " vad" fara sa mai tintesc neaparat. Asa ca ca pazea, Nashu e tunat LOL
Am tot incercat sa comand sa comand niste plastice speciale pentru protejarea shaftului in strung, pana acum foloseam ceva mai improvizat. Pana la urma fiind transportul mai scump decat ele, m-am hotarat sa le fac aici, loco. Cu ajutorul baietilor de la Probiliard am reusit sa produc 2 shaft collare precum si cateva capace de shaft care imbraca ferula putin ca sa nu murdaresti husa de creta si protejezi pastila de umiditate, la Souquet am vazut asta. Adevarat sculer-matriter !!!

2 comentarii:

  1. deci sa inteleg ca nu o sa il vedem pe earl strickland la mosconi? ca nu e printre cei pe care poti sa ii votezi?

    RăspundețiȘtergere