joi, 29 iulie 2010

Concurs London

Am ramas dator cu autocritica pentru duminica :)
Doar 10 din 18 jucatori calificati au luat parte la concurs. Fondul de premiere strans a fost 1100 RON si au fost premiati pana la primii 6. Primul meci am cazut cu tanarul lup Velicu, la care pierdusem cu o zi in urma. Am avut un tonus foarte bun si am jucat foarte bine, ajutat si de cateva ratari mari ale lui am castigat 7-1. Ma gandeam ca asta e ziua mea in care pot sa castig, nu m-am mai simtit de mult asa sigur si relaxat la masa. urmatorul meci am jucat impotriva lui Ionut Ionescu. La 4-4 bila 6 era pe buzunarul de mijloc. Deja cred ca incepuse sa se duca benzina si m-am grabit inexplicabil. Am incercat sa tin alba aproape de 8 cu dreapta-jos insa rezultatul a fost ca mai mult s-a departat. Era mult mai simplu sa ies cu o manta spre 8 ...
Am ratat si am pierdut jocul. La 4-5 am mai avut o sansa dar nu am reusit sa estimez viteza, mi-am lasat distanta prea mare fata de 8 si s-a facut 4-6. Am mai reusit un joc, insa nu a fost de ajuns. Am pierdut cu 7-5 un meci poe care am avut sentimentul ca pot sa il castig. Pe spate am dat de Edy. Am avut sansa sa fac 4-2 insa iar am gresit o decizie. La 5-5 el a ratat si mi-a lasat 8 si 9 pe masa . Puteam sa incerc la 8 cu manta si sa ies 2 mante la 9, insa daca ratam erau sanse mici sa nu las continuare.Asa ca am incercat sa dau 8  cu dreapta jos. In felul asta am tras si la 9 si eram sigur ca alba va ramane departe de 8. Am ratat bila dar a ramas un fel de safe. Am mai avut o sansa cu un 8 lung dupa ce a ratat safeul, insa nici de data asta nu l-am bagat. 
La 5-6 am mai facut o greseala mare si asta a fost. M-am ridicat cu greu dupa scaun , parca nu mai aveam aer. Paradoxal desi m-am mai obisnuit cu tacul si am inceput sa introduc mai lejer bilele, am facut greseli de gandire si abordare a loviturii. Desi n-am mai avut un tonus asa bun de mult. Probabil lipsa totala a antrenamentului pune rugina pe undeva prin mecanismul loviturii. M-am ridicat de pe lovitura, am gresit la tactica, m-am grabit.... Si asta la bilele importante mai ales. Ii venea sa dau cu sculele de pamant. Apoi am stat si m-am gandit mai bine, si de fapt am jucat mult mai bine pe ansamblu decat ma asteptam. Scartaielile vin din lipsa de jocuri si de antrenament. Dupa cum zicea cineva, concentrarea este ca un muschi. Daca nu te antrenezi nu ai cum sa te folostesti de el in timpul jocului. Deci la cat investesti, atata ai ...
Finala a fost intre Ionut Ionescu si Grig, locul 3 George, Locul 4 Teo Popescu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu