sâmbătă, 24 iulie 2010

M-am incalzit azi la concursul lui Pasa, insa nu prea mi-a iesit ... Am castigat primul meci usor, iar in al doilea m-am reantalnit cu Marian Red. Alpha si Beta ca sa zic asa.  Am facut 4-1 insa de acolo am inceput sa cad in picaj liber. O combinatie si albe bagate aiurea m-au curatat. Pe spate am mai castigat 2 meciuri si apoi meci de calificare in primii 8 cu tanarul lup Velicu. La 4-2 am dat dupa un 9 care statea pe buzunar insa de intrat a intrat decat alba alba ! La 4-4 am mai primit o sansa dar nu am reusit sa ma scot la 6. Am dat cu manta insa am lasat o pozitie usoara si am fost pa. Am jucat foarte bine in unele momente dar am si avut momente de cadere care m-au scufundat. Asta se intampla cand joci o data pe luna, nu ai constanta. La bilele decisive te grabesti, nu mai analizezi bine de parca vrei sa scapi de presiune. Nu mai suporti incordarea care altadata facea sarea si piperul meciurilor.  
Ovidiu a castigat din nou desi nu a jucat foarte bine. E si greu pentru ca nivelul e scazut si nu il stimuleaza foarte mult. 

PS - am mai updatat pagina de live, daca nu aveti somn sunt cateva concursuri din State. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu