duminică, 4 iulie 2010

La manta in London

Se pare ca a lipsit curajul, unii n-au fost in Bucuresti iar altii s-au resimtit dupa noaptea de sambata, asa ca decat 7 viteji s-au incumetat sa intre la concursul de Bank Pool organizat cu sprijinul clubului London : Edy, Velicu, Bajenaru, Dragne, Vasilache, Ionescu, Radulescu. Vreau sa zic ca jocul asta e foarte tare, imi place dn ce in ce mai mult. Te obliga sa gandesti tot timpul si sa fii foarte concentrat. Conteaza orice de la directia de referinta pana la efect, tarie si unghiul de lovire. Am ajuns  sa dam bile pe care la un concurs norm al am fi zis ca sunt super lovituri si aici nu mai aplauda nimeni. Am pierdut primul joc cu Vlad Radulescu si credeam ca o sa o iau rau de tot. Pana la urma am castigat si in fata a aparut tanarul lup Velicu. Am prins avant si pana la urma am castigat :)  Tot cu el am reusit si primul break de bank pool din istoria concursurilor de gen din Romania ! 
Finala pe fata am castigat-o cu Edy fiind deja in viteza a 4-a visand loviturile de la pagina 25 din " Banking with the beard" LOL 

Pe spate Alex Ionescu aka Cocoselul Isteric l-a iertat pe Tataie de rusinea clasarii pe 5 din 7 ratand bila decisiva. Astfel apoi ajutat si de cura de Reumatix si Bromol recomandate de 3 ori pe zi de medicul geriatru batranul mai batran chiar si decat biliardul in sine a trecut de verzii lupi Velicu si Edy venind sa ma sacaie in finala cu tacticile de gherila in care ma forta sa bag alba si sa ii las prajiturele de vara. In fine am ajuns la 2-2 si 4-2 pentru el. Am bagat urmatoarele 2 bile cu siguranta data de miile si miile de ore de antrenament :) Ultima bila era pe buzunarul de jumatate. Era 2-2 si 4-4. Tensiunea se simtea in aer, mai ales a lui Alex care vroia sa plece acasa de vreo 3 ore da Mosu s-a incapatanat sa joace.  
Asa deci am bagat bila si am adus alba cat am putut pe manta. O bila dificila si am sperat ca reumatismul si celelalte 90 de boli ale batranetii sa il faca sa greseasca, insa Tataie adunandu-si toate puterile a izbutit ce n-a reusit nici Souquet. Sa ma invinga in joc decisiv ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu