sâmbătă, 17 iulie 2010

Lupii la putere

Invinsi la editia precedenta, Lupii tineri aka Edy si Velicu s-au pus pe treaba si au terminat turneul neinvinsi
confirmand inca o data ca formeaza o echipa redutabila, in care se completeaza si colaboreaza foarte bine. Bravo baieti !
15 echipe s-au prezentat azi la start, si de dimineata se prefigura un turneu frumos. Intrat in febra pregatirilor nu m-am antrenat deloc si am intrat relativ rece in meci. Am ratat 9 de 2-0 cu perechea Tomy-Toma. Apoi ne-am vazut condusi cu 5-3. Cu Finu pe post de soacra nu aveam cum sa imi revin cand mi se spune constant ca nu stiu sa joc. In fine am ajuns la 5-5 unde am ratat combinatia 8 cu 9 si am ajuns pe spate unde am pierdut 6-4 la Turcoane-Tiparescu care au jucat chiar foarte bine. Cristi "Stix" a avut ghinionul ca partenerul sau sa nu mai poate continua jocul, avand probleme de orientare in spatiu destul de grave :) Asa ca am intrat din nou in concurs cu acceptul celorlalti participanti ca sa ii tin companie. Am intrat de la 1-3 cu Tomy-Toma pe spate si am reusit sa castigam. Apoi am jucat cu Nicu-Andrei. Au inceput cu masa, apoi noi am facut break ei au facut 3-1, noi am revenit... La 5-5 Cristi reuseste un 8 foarte greu insa mi-a ramas un 9 de dat cu manta pe care din pacate l-am ratat. Am pierdut 6-5...  
In meciurile de calificare pentru primii 4, Munteanu-Ionescu Andrei i-au invins pe Ovidiu Turcoane-Tiparescu iar Nicholas-Nanu pe Nicu-Andrei. In semifinale Edy-Velicu au castigat la Munteanu Si Ionescu-Gili cu Nicholas. Finala nu a fost asa stransa cum ma asteptam, Lupii au calcat acceleratia si n-au mai lasat locul 1 sa le scape. 
Locul 1- Edi-Velicu
Locul 2 - Ionescu Ionut - Gili
3-4 Nicholas-Nanu si Munteanu-Ionescu
5-6 Ovidiu-Tiparescu si Nicu-Andrei 

Felicit invingatorii inca o data, am vazut la ei exact cum ar trebui sa arate o echipa. S-au sustinut reciproc, au discutat tot timpul si nu au pus presiune intre ei. Echipa trebuie sa fie echilibrata si nu cu unul care sa fie pe post de mare invatat si celalalt de sclav. Asa vad eu lucrurile. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu