marți, 1 martie 2011

Antrenament

Ieri am vrut sa ma antrenez singur, dar pana la urma am ajuns la 2 seturi cu Babken la Kings si 3-4 cu Ovidiu la City (uitasem de mesele alea dar chiar merg bine). Desi nu s-au intrebuintat foarte tare, pentru mine antrenamentul a fost bun de tot. Am scos si eu cateva breakuri si mese, diferenta este insa cam mare, de ex Ovidiu mi-a facut lejer cadou o masa si trei breakuri la rand atunci cand a schimbat din a 2-a in a 3-a LOL
Tacul merge din ce in ce mai bine, mai constant. ma batea gandul sa schimb pastila cu ceva mai moale (SS Black) dar deocamdata stau linistit.
In limita timpului voi incepe sa exersez  scheme si jocuri efective la care mi-am stabilit obiectivele pe anul asta -
14.1 - run de 50
Bila 9 - 3 breakuri consecutive

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu