marți, 29 martie 2011

Concurs in Kings

Am ajuns sambata dimineata in Kings destul de linistit. Mi-am luat masa si m-am antrenat singur, probabil pentru prima oara in ultima luna :) Sortii sau mana de popa a
Mult Crescutului Pasarica m-au pus in fata unui meci dificil cu Nanu. Dupa ce in ultimul timp am cam furat-o pe la concursuri eram hotarat azi sa imi dovedesc ca mai pot fi un jucator tare. Mai ales ca se juca primul la 4. Asa ca am inceput cu o masa pe mana lui si am spart foarte bine. Totul mergea perfect pana cand la primul moment in care nu am mai fost concentrat m-am lasat intr-un unghi mai mare decat normal si am ratat. 1-1. Apoi am facut iar masa pe spargerea lui, si am ratat iar breakul la ultima bila !  La 2-2 si-a facut in sfarsit mana. Apoi am spart prost dar el a ratat. M-am adunat si am facut 3-3 o masa care mi s-a parut grea. La 3-3 am prins iar masa si nu era foarte simpla. Cand rezolvasem toata ecuatia, la penultima jumatate n-am fost atent si m-am lasat ingrozitor la ultima bila taiata mult la jumatate. Nu aveam loc de safe cu toate plinele lui pe masa. Am incercat, am ratat si am pierdut. N-am fost suparat, dar stiam ca avusesem o sansa buna sa trec mai departe. 

Pe spate urmatorul meci am jucat cu un baiat pe care nu l-am mai vazut. Am inceput iar bine, dar in loc sa fac break am ratat iar la ultima bila. Bine macar ca am facut runuri de 5-6 bile :) Asta micu vine si face masa. oops zic. Sparge bine si am avut noroc ca nu a facut 2-0. N-aveam de gand sa mai pierd o data asa ca am castigat 4-1 pana la urma. 
Cu Costin am jucat bine si chiar in unele momente am simtit ca eram intr-o forma mentala pe care n-am mai avut-o de mult. Visul frumos s-a terminat cand mai aveam 2 bile pe masa sa fac 4-0 si m-am trezit ca ratez aiurea. Cine a zis ca zeii biliardului sunt razbunatori a avut dreptate. 2 meciuri la rand apoi m-am lasat masca la ultimile bile, apoi urma runul lui chinuitor. La 3-3 eram ca 2 boxeri care isi dau pumni cu garda jos, numai ca nu ne nimeream. Am facut masa dar ce credeti am ratat la 8. Din fericire nici Costin nu s-a descurcat cu bilele ramase, mi-a lasat 8 aproape drept pe toata masa. MI-am zis ca trebuie sa il dau, m-am pus si l-am dat. M-am simtit oarecum eliberat. Meciul de calificare (primul la 5) l-am jucat cu Cristina, o fata care este la inceput dar are calitati native, trage bine, este curajoasa. Am rezolvat primele 2 mese si cand trebuia sa fac 3-0 ratez iar o bila usoara. Probabil ca nu mai am "rautatea" aia sa termin orice masa. Cert e sa s-a facut 2-1. Prind din nou masa  si cand mai aveam 2 bile incercand sa aduc alba in partea inferioara a mesei si din mai multe caramboluri a intrat 8. Ei, era 2-2. Am mai pierdut un joc insa chiar n-aveam de gand sa pierd asa ca m-am pus pe treaba si am castigat 5-3. Dupa mult timp am ajuns in primii 16 !
Acolo cu cine credeti ca am cazut ? Cu Nanu. "The Silent Assasin" cum i-am zis eu. Se misca asa usor si tacut ca nici nu iti dai seama cand termina masa. Nu tipa, nu vorbeste, nu isi arata emotiile. Asta in contradictie cu The Loud One aka Spaima Decibelilor aka Nicholas LOL
Am pierdut primul joc dar l-am luat pe al doilea. Si in loc sa fac 2-1 desi omul a ratat de 2 ori, am pierdut jocul. Am cazut fizic si moral apoi. La 4-1 mi-am luat timeout incercand sa ma mai adun. Am venit mai montat, am spart bine si atunci cand eram aproape sa fac break, am bagat alba la jumatate. End of story pentru mine ... 
Pana la urma am fost destul de multumit. Simt o crestere evidenta in joc si de incredere. Problema este cea de anduranta deocamdata. Dupa 1 set maxim 2 se cam duce benzina. 
Dar sa nu maniem pe Dzeu, o zi de concurs la biliard este frumoasa indiferent cum iese. Experienta conteaza pana la urma. Am avut momente bune si asta conteaza deocamdata. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu