luni, 21 martie 2011

Strickland - Boening

Dupa cum probabil s-a aflat Strickland a castigat cu 100-82. Ultimul rack a fost perfect si marele Earl a incheiat cu break. Shane a fost mult mai fricos decat ma asteptam, dupa ce a vazut ca nu ii merge jocul pe aceasta masa imensa nu a mai avut incredere in el. In schimb adversarul sau a fost impresionant pe alocuri, desi te umfla rasul sa il vezi cu castile alea de protectie pentru zgomot. Chiar daca i se pare ca toata lumea este impotriva lui, si nimeni nu ii dadea vreo sansa inainte, Earl ne-a aratat inca o data imensul sau talent si pasiunea pe care o nutreste jocului. Este un tip extraordinar in afara mesei de joc, insa acolo oricine se transforma in inamic. 

Declaratia invingatorului : "Il iubesc pe Shane. Este cel mai mare talent de cand am aparut eu ! N-a jucat asa de bine pe cat ma asteptam. Cred ca diferenta a facut-o conditia fizica, este un aspect la care trebuie sa mai lucreze. Pe deasupra, eu pun mai mult efect pe bila alba si asta ma face sa am un joc pozitional mai bun decat al lui. 
Iar la kickuri ( lovituri cu manta inainte de bila alba)  nu are cum sa ma bata, eu am invatat de la Fats, Mizerak, Buddy Hall si alti mari jucatori  si stapanesc toate trucurile "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu