duminică, 20 martie 2011

Strickland mania

Am reusit sa vad vreo 3 ore pana la 4 dimineata, apoi am dormit vreo 3 si am mai prins o ora si jumatate dimineata.
La inceput earl a aparut cu niste casti din alea de constructii contra zgomotului si prima ora nu a vorbit deloc. A jucat foarte bine, insa spargerea a fost slaba rau. S-A incapatanat toata noaptea sa sparga drept in prima bila de pe mijloc si nu prea i-au intrat bile din spart. Shane a spart foarte bine dar nu termina mese.

Faze tari : de fiecare data cand Earl ii facea bilele, Shane venea si verifica, le mai atingea o data usor. Asta il inebunea pe Strickland care il verifica de fiecare data sa nu puna alba dupa linie.

Dupa vreo 2 ore atunci cand Shane a intrat mai serios in meci, Earl si-a dat jos castile si a inceput recitalul.

Cand m-am trezit Shane intrase in meci, Earl juca prost. La un moment dat s-a luat si de Justin Collet care comenta pe stream si l-a intrebat daca poate sa taca cat da la bile. Asta zice ok, poti sa tragi iar nebunul il intreaba : ma ameninti ?

Shane s-a apropiat si la 5 jocuri distanta insa n-a putut sa ii puna piciorul pe gat adversarului. Cu castile din nou pe cap, "The Pearl" a incheiat ziua cu 10 jocuri avantaj, si conduce 70-60.
Amandoi au jucat impecabil cu manta spre bila (kick) si am vazut multe safeuri criminale.

La sfarsit Earl isi da castile jos si mare surpriza, avea si dopuri in urechi LOL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu