duminică, 31 iulie 2011

Oxygen etapa 6

O alta zi frumoasa de biliard. Concursurile au ceva special fata de orice alta intalnire, antrenament sau meci. Aici te lupti cu tine insuti si iti stabilesti locul in grupul social. Pentru ca nu-i asa de aceea ne intalnim ca sa vedem cine este cel mai bun. ca sa castigam. iar la Oxygen nivelul si concurenta a crescut foarte mult.Exista un grup de 10-15 jucatori care pot castiga oricand concursul si asta se vede. Chiar si ieri au fost o gramada de 5-4 si jucatori cum sunt Cola, Bontea sau Minca au iesit din concurs.

Primul joc cu tanarul Petre Nicolae am inceput tare si apoi  m-am relaxat putin.El a reintrat in meci dar la 4-2 a ratat bila 8 si asa am castigat 5-2. Urmatorul meci cu Turcoane am fost prostul satului din nou. Cel putin 2 de 9 ratati si alte greseli de incepator, si am pierdut lamentabil cu 5-2. Apoi am trecut pe spate si am avut de infruntat adversari tari. Teo Popescu m-a luat tare si s-a facut 2-0 repede. Atunci am inceput sa dau drumul la mana si sa intru in starea care trebuie. Adica minte tacuta, acceptarea loviturilor asa cum sunt ( nu usoare, nu grele) si executia. daca prinzi ritmul la un moment dat este ca in pasi de dans. A inceput si el sa rateaze cateva, am facut si eu mese, apoi am avut ceva sansa la 3-2 pentru mine m-am lasat rau pe 8. Am incercat sa fac combinatie sa dau 9 la mijloc, a facut colturile si a  intrat in celalat buzunar de mijloc. Pana la urma am castigat si urmatorul meci cu Ciakir, si ultimul obstacol al zile s-a numit Bontea Daniel, Sandi asa cum il stim cu totii. Cand joci cu el nu ai voie sa faci greseli pentru ca stie atat de mult biliard. Am inceput foarte bine pe pilot automat si s-a facut 3-0. Aici am gresit un safe si mi-a facut masa. Apoi am raspuns foarte bine cu un break, si la 4-1 se vedeau primii 8 foarte bine. La 4-2 am avut sansa sa inchid masa insa am ratat. la 4-3 deja era alt joc. A gresit el un safe la 7 si mi-a lasat bila pe toata distanta mesei. Am terminat masa si am rasuflat usurat.

Asadar azi au mai ramas 8 :

Pe fata
Munteanu Florin - Dumitru Eduard
Bojica Virgil - Turcoane Ovidiu

Pe spate

Nicolas - Tudor Daniel
Dragne Iulian - Ionut Ionescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu