luni, 4 iulie 2011

Oxygen ziua a doua

A fost ziua in care am obtinut cea mai buna clasare la  Oxygen, dar si ziua greselilor copilaresti. Consider ca puteam mult mai mult.

Ziua a inceput cu jocul contra lui Ion Gabriel. In ultimul timp nu prea l-am mai batut, asa ca eram motivat. Am inceput bine si l-am taxat pentru fiecare greseala. la 2-0 am ratat 8 avand bila alba pe manta. De fapt greseala a plecat de la ultima bila, aproape de jumatate si in loc sa o dau la colt si sa scot alba, am preferat sa o dau la jumatate dar am ramas cu alba asa cum am mai zis pe manta. A intrat in meci si cred ca a egalat. Pana la urma am facut 4-2. Aici iar am ratat copilareste sa inchid jocul si nici nu stiu cum am ajuns in decisiv. La scorul asta am spart groaznic ( de fapt toata ziua am spart prost, daca are cineva manualul de spart cu BK 2, dau o bere LOL ). A incercat el sa o desfaca, a ratat. Aveam 2 bile blocate, dar m-am hotarat sa atac, si bilele m-au rasplatit, la lovitura de spargere a grupului rezultatul a fost perfect si am inchis masa. Ufffff, imi trecuse glontul pe la ureche.
Urmatorul meci cu Edy am inceput pros si m-a taxat luand primele 2 jocuri. Mi-am dat 2 palme si am reintrat in meci , profitand si de cateva erori ale lui am inchis meciul cu 5-2, ultimile 2 jocuri am avut senzatia ca joc la nivelul pe care mi-l doresc. Ritm, concentrare, control.

Urma meciul cu Vasilache, eram deja in primii 8. De aici se putea intampla orice. Am baut inainte niste vitamina C efervescenta, am zis ca imi da ceva energie, dar mai mult m-a molesit. Poate a fost o coincidenta, dar am zis ca merita remarcat.
Primul joc a gresit el, am facut 1-0. Am spart prost, se lasa prost pe ultima bila, vin la masa dar ratez ca idiotul. daca faceam 2-0 cred ca avea alta turnura meciul. De aici inainte a fost o comedie a erorilor, in fiecare joc am avut sansa sa castig dar cumva ratam ultimile bile. Fractura de neuron s-ar numi asta :)
La 5-3 am ratat ultima oara decisiv, pana si la 6-3 as mai fi avut sanse dar eram deja resemnat.

Pana la urma un concurs mult mai bun decat altele si cred ca sunt pe drumul corect. vazand inregistrarea meciului cu Vasilache, cred ca principala cauza a ratarilor a fost ca m-am pus prea repede pe bila si m-am ridicat la fel de repede de multe ori. Asa ca am ce sa repar pana la urmatorul concurs. Nu renunt si ne vedem la masa ...

PS : felicitari lui mario pentru castigarea concursului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu