duminică, 31 iulie 2011

Atat de aproape

Am inceput ziua putin incordat, pe Ionut Ionescu nu il mai batusem de mult.
Pana la urma a iesit bine si am castigat 7-2. Urma meciul cu Gili si stiam ca va fi greu daca nu ma mobilizez. Am jucat bine si am profitat de toate greselile lui, am mai strecurat cate un break pe acolo si eram in carti bine la 6-2. Apoi a fost de ajuns o greseala sa il bag in meci si usor usor bumerangul s-a intors. Chiar daca nu m-am demoralizat deloc si tot timpul am ramas in meci. Am mai ratat pe la 6-3 si 6-5 cate o sansa dar la 6-6 sansa mi-a suras din nou si am castigat.  Pentru prima oara eram in primii 4 aici la Oxygen, si totul era posibil. Spargerea a inceput sa functioneze din ce in ce mai bine si mental am stat ok in cele mai multe momente.  Apoi urma meciul cu nelinistitul butoias atomic Nicolas. Am inceput bine si am facut repede 3-1. Apoi am inceput sa gresesc si mi-a fugit presul de sub picioare. La 6-3 mi-am luat timeout sa incerc sa mai schimb ceva. Cand m-am intors la masa Nicolas deja se daduse la glume cu spectatorii si asta l-a costat. Eu am avut alta atitudine, jocul s-a schimbat si spre usurarea mea am castigat tot cu 7-6. Sunt multe momente care ar merita descrise aici, momente importante care pot schimba soarta unui meci. Am gasit tot mai mult la acest concurs acea stare in care esti acolo,in mijlocul mesei si parca faci partea din decor impreuna cu bilele si masa, relationezi la alt nivel cu ele. Doar privesti, te pui si dai. Foarte important sa ai mintea linistita si sa nu lasi eul cicalitor sa iti umple mintea cu diverse idei. Esti acolo pentru un singur lucru, sa bagi bile si pentru asta ai nevoie doar de pilotul automat, care nu judeca, doar constata si executa.
Eram acum in semifinala si un singur meci cu Edy ma despartea de finala. Desi el a inceput neconvingator, si mi-a dat sanse mari, n-am reusit sa iau primele 2 jocuri. Cred ca daca le luam altfel era meciul. \incepuse sa se resimta oboseala. De la 1-3 am fost in meci, am reusit sa egalez, apoi a facut el 5-3 dupa ce am gresit grav la 3-4. Apoi am preluat eu conducerea si am facut 6-5. Pentru prima oara in acest meci am simtit o lumina mai pozitiva. Cand credeam ca face break, a ratat si mi-a lasat un 6 in safe, dar care se gasea usor cu o manta. Aveam loc destul pe langa 9, dar ... nu stiu cum am dat in el. A terminat masa si acum era 6-6. Spargerea mea. Mi-am luat timeout, un refresh cu apa rece si m-am intors la masa. Eram relativ linistit si cu mari sperante. Am facut progrese in ultimul timp la spargere si credeam ca oricum o sa am prima sansa. Din pacate prea mult retur pe alba si nebuna s-a dus direct in buzunar. Tanarul lup a inchis masa si asa s-a terminat aventura de la etapa 6 Oxygen. Putea sa iasa  mai bine, dar si mai rau. Dupa 3 meciuri la 7-6 inca stau bine cu inima, ceea ce e bine :)

Pe ansamblu am avut o crestere evidenta in joc, multumita armei letale P3 cu Z2 :) si cea mai buna clasare de anul asta. Am stat mai bine la spargere, la introdus bile si mental. Am reusit sa bat jucatori buni si foarte buni si am pierdut la cei doi finalisti, Dumitru Eduard si Turcoane Ovidiu, acesta din urma castigand si turneul. 

Maine ma duc sa incarc meciurile inregistrate si o sa le postez pe youtube. Ajuns asa departe am si eu 2 meciuri inregistrate asa ca am material de studiu. 

Ne vedem la mese in Oxygen !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu