duminică, 10 iulie 2011

Vacanta in Bulgaria

Ieir am ajuns in Sunny Beach, dupa un drum interesant, incercand sa scurtam drumul am facut mai mult decat cel normal. Aseara mi-am luat laptopul sa vedem meciul lui Bute, in barul hotelului este wireless. Intru pe sport.ro si pro.tv live si pauza, nu se incarca pagina. Pana la urma am descarcat Sopcastul si am reusit sa vedem. Televizorul din bar urla ca nebunul si m-am dus la maimutza de la bar, un bulgar urat cu tatuaje pe el, sa il rog sa il dea mai incet. Cheeta ce crezi ca face, il da la maxim ! Am simtit ca innebunesc si mi-a zis ca acolo e bar nu cinema. R-ar mata draq. Dupa ce am mai strans cateva mese de romani si inca un laptop pe care i-am instruit tot pe calea Sopcastului si a vazut ca ne-am inmultit, javra a dat televizorul mai incet si asa am putut sa vedem si sa auzim comentariul de la meci. In afara de Bute, m-a impresionat si Viorel Simion, foarte, foarte smecher omu.
Asadar, o saptamana fara  biliard, dar o sa ma intorc cu forte proaspete sa ma antrenez  pentru etapa Oxygen din 30-31 iulie. Acu ma duc sa le mai beau bautura astora, ca e pe all inclusive ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu