luni, 25 martie 2013

Africanu la un pas de o mare, mare surpriza

 
Eu am jucat binisor, dar din nou am ratat bile simple, simple de tot ba un 7 ba un 6. N-am reusit sa simt foamea aia de biliard.  Am jucat relaxat, atent dar fara vlaga. la 6-3 pentru Gabi am iesit afara si am dat un tur de cladire. Am facut 6-5, ajung la 6, ratez apoi imi face safe. Dau dupa el, il bag cu bukan, raman aproape lipit de 7. Dau safe bun, da si el abia vad 7, duc alba pe manta lunga si ii ramane 7 aproape drept dar era greu de tot sa iasa la8. Da safe dar de data asta mai aveam doar 2 mante in diagonala mare. Am dat dar am lovit 7 si Gabi a curatat ce a mai ramas. Apoi Falco l-a curatat frumos pe masa televizata.
 
Nu e o surpriza ca Danilo a inceput sa joace bine de mult, dar niciodata nu a jucat asa de bine. Sincer a avut momente in care a rupt bilele in 2, l-a batut pe Falco si pe Zoltan (vicecampionul national) in semifinala si a ajuns in finala Sereno Champions League editia 2 !
 
Pe cealalta parte de tablou Costea ii fura victoria lui Braga desi a fost condus 4-0, cu o combinatie in decisiv, apoi ca un metronom ajunge in semifinale unde pierde la un Babken care s-a chinuit putin cu neaga in primul tur dar si-a revenit cu nicolas si cu americanu.
 
Finala asadar a fost intre Danilo si Babken. Dupa jocurile senzationale facute pana in finala speram ca juniorul va opune ceva rezistenta insa poate era devreme sa il poate infrunta pe Babken intr-o  finala. Desi a egalat la 1 cu break si avea publicul in spate Dani nu a facut fata presiunii dar cred ca experienta il va ajuta enorm pe viitor. Babken l-a aplaudat, a zambit putin dar apoi l-a macelarit. L-a taxat pentru orice greseala si a jucat la nivel european.
 
Avem putin timp pana la urmatorul concurs de la Academia de Biliard, cred ca voi incerca niste modele noi de tacuri, s-ar putea sa renunt la Z poate pentru un HP 2 de Mezz.
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu