vineri, 15 martie 2013

Steaua

Nu e pe specificul blogului, dar trebuie sa vorbesc despre asta pentru ca sunt stelist, dar si roman. Cateodata imi este rusine ca traiesc in tara asta de retarzi infantili. Cum sa te bucuri ca pierde Steaua cand voi restul lumii sunteti vai mama voastra. Cum sa nu apreciezi jocurile foarte , foarte bune frate.
mars la loc pe maidan ca sa zic asa LOL
Steaua a jucat in prima repriza de imi era frica ca o sa faca unul dintre ei infarct. Atata densitate pe metru patrat n-am mai vazut de mult intr-un meci cu o echipa romaneasca. Lupta de la mijloc a fost fantastica. Triughiurile de pase m-au ametit. Si sa joci asa in zece, si ei in 12 ca Tanase a dat mingea numai la adversar. Eternul obosit, eternul zero barat Tanase. De ce nu l-o baga pe Iancu ? Nu are cum sa fie mai prost decat tanase. Ar fi fost bun Radut aseara, cred ca s-a renuntat prea usor la el. Si cu Gardos as fi jucat pentru ca ar fi facut fata mai bine presiunii.
Am fost aproape, foarte aproape dar ritmul a fost fantastic. Hazard parca l-a avut pe dracul in el. Si pana la urma diferenta de valoare este imensa si spun asta pentru ca am jucat fotbal 6 ani si imi dau seama cand ii vad pe ai nostri ca n-au instruirea necesara. Jucam din talent, n-am invatat nimic la copii si juniori : cum sa centrezi evitand fundasul, cum sa dai pe pozitie viitoare, cum sa nu alergi cu capul in pamant si asa mai departe.  Dati ocazia pe care a avut-o Rusescu la toti atacantii si mijlocasii lui Chelsea sa vedeti ca o sa dea gol. Oricum nivelul la care a jucat Steaua este mult, foarte mult peste mocirla din campionatul , romanesc.
 
Eu sunt mandru de ai mei, pentru ca pana la urma au luptat atat cat au putut ei, si-au dorit victoria  si asta inseamna sportul adevarat.
 
Hai Steaua si ceilalti ciocu mic si joc de glezne

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu