duminică, 17 martie 2013

etapa

Foarte grea ziua de azi ... infernala chiar. Dupa o saptamana epuizanta cu toate inscrierile si vizarile si problemele personale, Aseara dupa ce am facut tragerea la sorti in Kings am pregatit materialele pentru azi, am ajuns pe la 23.00 acasa. m-am trezit rupt deja.
Atmosfera in club a fost incarcata, 70 de jucatori la start. Dimineata e cel mai frumos, toti sunt plini de spranta si voiosi. Cu Teo s-a jucat destul de prost, chiar daca el a facut 2 breakuri a reusit sa imi dea niste meciuri cadou si am castigat 7-6. Meciul cu Ciachir a fost cel care m-a terminat. Deja aveam palmele umflate, coloana teapana si umerii varza. Greu sa joci asa paralitic. Oricum am inceput bine, in control si aveam 4-2.  De aici am dat-o in alzheimer frate. ratez sa fac 5-2 usor, se intoarce meciul. La 5-5 aveam o combinatie medie ca dificultate, m-am pus si am dat. Nu puteam sa tin tacul drept, si ratez. La 6-5 a reusit si el sa rateze si se face 3 optari usori ratati, o alba in gaura la nouar6-6. Am prima sansa, dar ratez ca boul iar cand credeam ca nu mai am sanse, rateaza 7 ! Degeaba am reusit performanta sa nu termin masa ...
Pe spate am dat direct de Braga, trimis acolo de Damian. Am condus 1-0 si el a ratat 8. Atat de praf am fost ca n-am reusit sa il bag ... Am primit multe sanse setul asta, nu stiu cand il mai prind eu jucand asa slabut. 3 optari  usori, o alba la nouar. Praf, praf, praf.
Ultimul meci s-a terminat la 23.00, cu altfel decat la 7-6. O gramada de 7-6 azi, Auras s-a curat la 6-6 cu alba in gaura la noua, apoi la braga, teo piere calificarea la 7-6 cu tudor daniel ...
Pe fata s-au calificat Ovidiu Cristea, Toader marian,  Raul, Chiachir, malaele si colegii mei de echipa Andrei Minca, Babken si Birarutu. Bravo !
Pe spate Braga, Moraru Dan, Sergiu Voitu, Toropoc, Neaga Costin, Tudor daniel, Ionescu cristian,  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu