sâmbătă, 10 august 2013

Cupa Romaniei prima zi

Zi grea, incarcata astazi la Cupa Romaniei
Am avut tur liber, am castigat 7-2 si apoi am pierdut calificarea pe fata cu Anghel Radu 7-4. Am fost atat de molesit nu prea am jucat nimic.
M-am calificat pana la urma cu un schimonosit de jucator, noroc ca m-a enervat cu manevrele lui si m-am trezit la timp.
Piramida simpla pentru maine :

 Toate meciurile incep la 09:30!

1. Cristea Ovidiu - Ion Gabriel
2. Simion Ionut - Braga Robert
3. Gergely Francisc - Viziru Augustin
4. Anghel Radu - Iacob Daniel
5. Novacovici Florin - Piatac Octavian
6. Voicu Sergiu - Dragne Iulian
7. Surdea Cristian - Maican Raul
8. Toader Marian - Moraru Dan
9. Gandac Ciprian - Rusu Andrei
10. Vasilache Alexe - Lazurca Sebastian
11. Potcoava Mihnea - Volosciuc Corneliu
12. Chiritoiu Liviu - Melkonyan Babken
13. Ifrim George - Tudorache Vlad
14. Ciachir George - Malaele Bogdan
15. Balasica Cristian - Musat Isidor
16. Ladanyi Ioan - Busoi Alexandru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu