luni, 12 august 2013

Cupa Romaniei punct final

Augustin Viziru a facut un turneu foarte bun, l-a invins pe ovidiu in primii 8 si pe mario in primii 4. mario care l-a demolat pe Raul a trebuit sa se uite la Viziru cum zburda la masa fara sa aiba prea multe sanse.
Deci Augustin a pierdut finala cu Ladanyi dupa ce a condus 6-2. Pe la 6-3 s-a terminat transmisia GSP
Ladany castiga cupa romaniei
2. Viziru
3 Toader marian
4. Babken melkonyan
5-8 Ovidiu Cristea, Piatac Octavian, Ciachir george, Lazurca Sebastian ( invingatorul lui Gandac !!! )
9-16 Dragne Iulian, Braga Mihai, Iacob Daniel, Maican Raul, Ciprian Gandac, Volosciuc, ifrim george, Musat isidor

Eu am ajuns asa si asa ma asteptam la un meci foarte , foarte greu cu Sergiu un jucator pe care il respect mult. Am jucat bine, dupa spusele lui incantator. Am cam terminat orice pana la 4-0, 4-1, 5-1 , 5-2. De aici el a facut 2 breakuri si eu tot 2 ! Am castigat 7-4 si urma meciu cu tanarul Piatac care a progresat foarte mult. A avut 5-0 cu Novacovici care l-a intors la 6-5 unde a bagat 8 si neagra ! Pana la urma a castigat Piatac 7-6.

Am inceput bine cu masa perfecta. Sparge el si baga alba. Totul era perfect, energiile erau la locul lor. ma pun si dau in spatele liniei ! ( Tot jucand numai bila 10 am uitat de regula asta ) Nici el nu mi-a zis desi nu era obligat de regulament, daca ar fi fost jucator trebuia sa zica ceva. Anyway nu m-am suparat am facut 3-1. de aici am ratat sa fac 4-1 dupa ce am condus jocul tactic si cand am desfacut bilele am ratat ca prostul. Am ajuns la 6-4 pentru mine cu 2 bile si dau chix m-am intins mult la bila. Simtem ca imi vine sa vomit. la 6-5 ultima bila era intre ale lui si trebuia sa ies cu 2 mante printre bilele lui sa raman pe manata scurta si mergea numai sus in colt. Am gasit traseul dar s-a dus prea tare si nu aveam nici un buzunar. Am taiat inapoi spre jumatate sa ricoseze din o bila a lui. Complicat mai aveam doar 5 mm si reuseam. El a terminat masa.
 6-6 prind masa complicata rau
Stiam ca 2 o sa imi puna probleme si am incercat de la prima bila sa raman pe ea. Era putin dezlipita si mergea sus. N-am ramas bine. Nu am crezut nici ca pot sa raman bine de la 3 la 2 si am continuat runul pe 4,5 si am ramas pe 6 cat de cat. trebuia sa raman pe 2, apoi cu unghi la 3 ma intorcem in partea din dreapta a mesei pentru 8. Din pacate m-am uitat sa ies intre manta si 8. Am pus prea mult stanga pe alba si am ramas lipit perfect de 8. Imi venea sa vomit si sa imi dau cu tacul in cap. ce greseala mai bine ramaneam mai departe dar nu m-am gandit nici o clipa ca pot sa nu strecor   alba pe acolo. Am incercat sa dau dupa 3 si chiar am trecut foarte aproape. N-am avut ce sa mai fac decat sa ma uit cum scurge bilele in gaura. Mi-era rau am ratat sferturile  cu mario si cine stie ce ar fi fost acolo. Bravo lui oricum pustiul a jucat bine si a inchis multe mese cap coada. Asta e o luam de la capat la turneul urmator.
Iubesc biliardul si urasc maimutoii :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu