vineri, 30 august 2013

Maine la drum spre City Billiards

Azi n-am facut nimic notabil, am stat acasa. Joi m-am antrenat de dimineata la Sereno si mi-am gasit pozitia dupa cateva zeci de lovituri drepte mi-am dat seama si unde greseam. De multe ori ne pierdem pozitia, balansul sau pasii si de aceea e important sa revii la lucvrurile de baza din cand in cand. Apoi a urmat o sesiune de 2 ore la Gold Gym cu Alecu si m-am intors pentru un antrenament ghost modificat. Venind de la simplu la complex iti aseaza putin jocul.
Este cam asa. Pui 3 bile, spargi si iei freeball. daca intra o bila sau mai multe se repozitioneaza pe unul din punctele disponibile. Daca faci run, treci la 4 si tot asa. daca ratezi din prima la un anumit nivel, de la 0-1 joci primul la 3 cu fantoma ( retezi, are el 1). Stai la un nivel pana il faci.

ideal ar fi la un antrenament sa termini si bila 10. o sa vedeti surprize sa nu termini cu 3 bile sau cu 6. De aici poti trage multe concluzii despre jocul tau.

maine dimineata o intindem la constanta, se va da ceva pe digi 24 constanmta, dar nu stiu inca cat si de la ce ore
http://www.digi24.ro/Media/TV/Live/Digi24+Constanta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu