vineri, 14 martie 2014

Imaginea si lovitura

Am jucat iar joi la Kings.
Mi-am propus sa ma doara undeva daca e sa castig sau nu. M-am concentrat doar
la linia loviturii si la urmarirea albei , follow-trough pe englezeste :) Am incercat sa nu ma gandesc daca intra bila sau nu, doar sa dau pe linia pe care am ales-o si sa inchei balansul cat mai lung. Cat timp am facut asta, a mers foarte bine. Cel mai intens meci a fost cu Cata Iliescu care m-a luat tare dar am rezistat. Emotia de a controla fiecare  balans mi-a adus o stare de concentrare si am jucat bine. Din nou a iesit Auras pe parcurs. Am incercat sa raman concentrat la ceea ce mi-am propus, totusi fata de primul meci unde am controlat aproape toate loviturile, aici m-am mai grabit. Pana la urma am ajuns la 4-3, el a facut break si ce putea fi mai frumos decat sa fac si eu break in decisiv. La fiecare bila incercam sa alung din minte importanta jocului si cu cat ma apropiam de 10 tensiunea era mai mare. Nu m-a bucurat atat victoria ci lovitura  buna pe care am avut-o.
In primii 16 am jucat din nou aproape de primul meci cu colegul Costin si am castigat lejer beneficiind si de forma lui mai slaba. 
Urma Mario, dar aici am inceput sa ma grabesc. Mi-a zis cineva ca o sa castig concursul si bineinteles taranul a inceput sa se incante. 2 greseli si era 0-4 cu Mario pe automat de parca fumase iarba cu Perfect Pool :)))))))))))))
Am plecat la baie, m-am intor am luat 3 jocuri consecutive si incepeau sa apara sanse. Din pacate am dat superficial la un safe, dupa cea mai usoara si la indemana varianta in loc sa caut cea cu rezultatul cel mai bun. 3-5, am ratat iesirea la 6, am dat safe slab in loc sa dau la buzunar, la 3-6 am ratat 7. Pe ansamblu insa unul din cele mai intense si frumoase concursuri. Chiar m-am simtit viu si mi-a placut intensitatea. Daca m-as incetini sa nu ma mai grabesc ar fi chiar interesant :) Maine joc cu maestrul nedelea, sper sa fie un meci intens. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu