luni, 31 martie 2014

Motivatia, drumul si aurul

Am incercat sa pun
lentile saptamana trecuta, din pacate cred ca mi s-a gresit controlul pentru ca nu vedeam la fel de bine ca si cu ochelarii. Asadar sambata am revenit la ochelarii mei antici, cu plasticul zgariat si care se murdaresc  repede. Am schimbat si pastila, un Kamui Black Mediu. Cam tare pentru mine si lucios in acelasi timp. Mi se pare ca aderenta e mai mica la alba decat la corespondenta maro. Asa ca In prima zi nu am jucat grozav cu Costin si nici cu babken, desi in conditiile in care eram terminat de obosit, am produs cateva runuri . Problema a fost ca nu mai puteam gandi, bile evidente intram in ritm, dar cand apareau probleme nu mai stiam cum sa joc. Inca mai am de invatat, n-am avut ce trebuia sa inchid meciul. Am condus 4-2 si la 5-5 am facut run de la bila 1. La 6-5 am dat chix la spargere, apoi am dat numai din safe pana la final si am pierdut la limita. Duminica am jucat mai bine, am revenit la abordarea constanta a loviturii si am incercat sa nu ma gandesc la scor sau castigarea meciului. Am castigat destul de detasat meciul cu Adi Cocolin, dupa ce a ratat 2 jocuri la inceputul meciului eu am intrat in priza si jocul a curs cuminte in favoarea mea.
In primii 16 am cazut iar cu Auras. Stiam ca va fi un meci greu si m-am fortat sa nu ma gandesc ca l-am batut ultimele 2 dati. Stiam ca el va fi montat ca de obicei. Am facut cel mai bun meci din acest turneu. Am speculat orice greseala a lui si am facut 5-2. Aici am prins din nou masa dupa un schimb de safeuri. Am ramas ciudat pe 2, am iesit ok pe 3 si trebuia doar sa cobor cu putin contraefect pe 4, apoi totul era doar de viteza, bilele fiind simple. Cred ca pentru o clipa m-am gandit ca e masa de 6-2.. relaxare infima. Am simtit ca nu sunt intins bine si totusi am lovit. Gresit. S-a facut 5-3 si de aici chiar nu prea am mai avut sanse clare de masa. Run pe mana lui 5-4, apoi am bagat alba la spargere si mi-a facut 3 greseli si 5-5. Nu mai stiu cum s-a facut 5-6. Aici din nou am spart prost si au inceput safeurile. Auras incearca o combinatie lunga la 2 capete. reteaza si ma lasa safe. Din fericire puteam sa dau jump. Aveam loc sa lovesc jumatate de bila 1 astfel incat sa se duca spre o combinatie 3-10 formata si teava in buzunar. Ca sa lovesc asa trebuia sa trec 2-3 mm pe langa o alta bila pe traseu sau sa am tupeul cu 2 greseli sa pun contrafect pe jump de la doar4-5 cm de bila obiect sa ia putin masse :)))  Am dat normal macar sa nu fac fault, altfel dadea el combinatia. Din pacate nu a iesit treaba, am lovit 1 fara fault insa am lovit mai taiat si nu s-a dus spre 3. Auras a inchis in forta ultima masa si asta a fost. Un meci intens pana la urma cel mai bun al meu de la acest turneu, cred ca am avut tonusul scazut, mental am fost cam pe acolo nu prea am ce sa imi reprosez decat vreo 2 bile.
Nu pot decat sa ma pregatesc pentru urmatoarele batalii, pana voi lua medalia de aur. 
Ne vedem la mese

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu