joi, 13 martie 2014

Mai bine la Kings

Am fost marti la concursul de seara. Anul asta am jucat destul de prost acolo si am zis ca merg pana ma pun pe sine. Am mers mai bine acum si pe sistemul dubla piramida am inceput cu un 5-0 lejer, facut si de adversar de asemenea. Mi-am propus sa ma doara undeva de rezultatul loviturii si m-am concentrat doar la aliniere si balans. Urma Auras. Un meci cu el este cat o finala, o confruntare intre chi, aura si putere mentala. Aveam o revansa de luat si s-a intamplat. Mai mult decat victoria ma bucura ca am avut atitudinea corecta la masa. Am facut prima masa si o combinatie pentru 2-0. Apoi el a incercat sa revina dar nu a mai reusit. In primii 16 am pierdut la Elvis, am intrat prea relaxat si alba m-a omorat ori am ramas safe ori a intrat ca nebuna. La 1-4 m-am spalat pe ochi, am revenit cu break, safe foarte bun + combinatie in jocul urmator, safe + freeball la 3-4. Aici de la 3 la 4 am calculat prea mult iesirea si alba iar a intrat ca proasta in buzunar. Elvis n-a mai ratat si pana la urma a castigat turneul in finala cu Raul. Si cand te gandesti ca inainte de mine era sa iasa, Adi Cococlin avand 4-1 si multe sanse sa inchida meciul ! fara doar si poate Elvis joaca foarte bine, cu o lovitura fluenta si un joc rapid. 
Sambata e prima etapa de nationale, tot in Kings. vedem ce se intampla atunci 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu