marți, 6 octombrie 2009

Sculele si "honeymoon effect "

Citeam mai demult pe un forum si respectivul zicea ceva de chestia asta. Asadar, iti iei o jucarie noua, si pentru inceput ( asta poate dura o zi sau o luna ) totul e minunat, iti place , toate loviturile iti ies si ca sa zic asa iubirea e in floare. Apoi, usor, usor se instaleaza asa un sentiment, incepi sa te indoiesti de lovituri, parca nu le mai simti asa cum trebuie, e ceva ciudat in aer. Cam asa simt eu cu Fisherul acum, desi merge foarte bine, parca nu il simt asa bine ca prima oara. Noroc ca am experienta si stiam ce se va intampla. Cand am luat prima oara Predator cu Z, am facut 4 breakuri la rand. Apoi, cam 2 luni nu mai legam 2 bile.
Teoria ar suna cam asa. La inceput partea poetica sau artistica din noi intra in actiune. Suntem entuziasmati de design, feeling, pastila sau altceva. Dupa un timp, intra in actiune partea analitica. Aceasta zice " stai asa, e frumoasa chestia asta, dar eu trebuie sa fac reglaje, sa ma obisnuiesc cu fizica lui. Nu sunt sigur cum merge pe lovituri "..Si asa calitatea jocului scade pana poti sa il cunosti foarte bine pentru a previziona ce face pe masa. Asadar cred ca un tac cu care joci frecvent ( 2-3 ori pe saptamana) poti sa il inveti in 4-5 luni. Eu cu Z ajunsesem la apogeu dupa 1 an si jumatate. Apoi l-am vandut LOL
Cred ca de asta multi jucatori schimba des tacurile. Sunt in cautarea extazului, a acelei stari de excitatie data de jucaria noua. Dupa ce starea trece, zboara si tacul. La fel, un jucator care are un tac de cativa ani, va trece cu mult mai greu la altceva, pentru ca jocul o sa ii scada in prima faza, si multi ( mai ales jucatori de top ) nu sunt pregatiti sa accepte asta. Eu deocamdata ma tin legat de al meu. Cand am zis ca nu il mai vand, asa este. Parol.
PS : am mai adus un Fisher in tara, review in scurt timp ca n-am apucat sa dau cu el.

2 comentarii:

  1. ...cam la fel si cu femeile!-)))

    Sper ca ai vazut ultimul joc King vs Walden.Incredibil!

    p.s Moori Soft e ok,daca nu-mi recomanzi altceva,si daca ai nevoie de ea,nu o pastra o luna,cumpar alta.

    RăspundețiȘtergere
  2. ok o pastrez nu e o problema. Eu joc cu Soft acum si imi place mai mult decat Medium ca nu dau miscue cu ea.

    RăspundețiȘtergere