duminică, 3 ianuarie 2010

Nashu vs Finu

Dupa atatea sprituri am pus si prima oara mana pe tac anu asta, azi la London. Inceputul a a fost mai greu, dupa ce am jucat putin am dat-o pe un race la 15, bila 9. Dupa lupta corp la corp cu tot felul de procedee legale si ilegale, am reusit sa castig 15-13. Avand in vedere ca luna asta este si etapa London, si Masters, consider un antrenament reusit, cu un sparring - partner destul de acceptabil LOL Oricum nu am apucat nici unul sa facem prea multe greseli pe joc, una si celalalt inchidea masa. Sau combinatie :) De fapt i-am dat avantaj, ca mi-a dat o combinatie si 9 din spart si era 2-0. Deci ar fi 15-11 mai corect.

Pastila Wizard imi place din ce in ce mai mult, desi la inceput mi s-a parut tare dupa cea dinainte Kamui Black S. Cred ca e una din pastilele care "cedeaza" cam dupa o luna. Am inceput sa joc din ce in ce mai usor, pe masura ce loviturile sunt inregistrate in "calculator". Nu mai schimb nimic, desi cochetam cu ideea unui shaft din birdseye maple sau lakewood, tacul va ramane cel putin 5 ani la mine. Sau sa imi iau un shaft fara ferula ? Old Brunswick honey maple .............................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu