duminică, 19 septembrie 2010

Concurs London

Numai 11 baieti s-au incumetat sa apara azi la London, invingand somnul si venetuala leneveala de duminica. Bila 10 s-a dovedit mai grea decat ma asteptam.
Meciurile n-au avut un ritm ridicat, dar cel putin ne-am mai amintit de vechea atmosfera din club. Poate cine stie, va mai reveni. Am pierdut primul meci la Bedea, desi controlasem o mare parte din meci.  Lipsa de forma m-a facut sa gresesc mult, dureros de mult. La 5-3 n-am reusit sa fac o iesire simpla la 7 si de acolo mi s-a tras. Si cel mai mult ma seaca greselile la bile usoare sau foarte usoare.  Doar in 2 jocuri m-am suparat putin si am dat cateva super bile care ar fi electrizat asistenta, daca ea ar fi existat (sic !). Pana la urma mi-am dat cu stangul in dreptul si m-am curatat in joc decisiv. Am spart extrem de prost toata ziua. Pe spate am dat de Velicu care nu mi-a opus mare rezistenta si am castigat 6-2. 2 bile bune, in care simt ca sunt pe cararea cea buna, simt lovitura, iar apoi gresesc aparent inexplicabil. Apoi a venit Calin la rand. Am luat primul joc si in loc sa fac 2-0 am ratat 10 si l-am bagat in meci. Dupa asta am aplicat tactica parjolului si tot ce ratam ramanea safe :) La 5-2 pentru mine erau toate bune pana cand Calin  a jucat   murdar  si mi-a amintit cate meciuri a castigat cu mine de la scoruri din astea. Asta mi-a turnat plumb in maini si n-am mai fost in stare sa joc. La 5-4 deja gluma s-a ingrosat si am inceput si eu sa fac vodoo pe margine. Cand se parea ca nu mai am sanse vrajile si-au facut efectul si Calin a gresit rau. Experienta acumulata in cadrul a mii si mii de ore de concurs si-a spus cuvantul si am inchis masa.
Apoi meciul cu Ionut Ionescu. Am avut sanse parca mai mult ca nicodata sa castig  dar iarasi am facut niste greseli foarte mari si n-am putut concretiza. Am  avut  5-4 insa n-am reusit sa castig, iar la 5-5 am ajuns la masa dupa ce el a ratat o combinatie 3 cu 6. Am curatat bilele insa m-am grabit la penultima bila si am ramas rau pe 10. Am gresit dar n-a ramas nimic, apoi el a facut safe. Stiam ca e un razboi psihologic, insa nu mai aveam puterea sa joc tot safe si am incercat o tampenie si asa m-am curatat. Am jucat prost, dar pana la urma daca nu joci frecvent, la ce te astepti ? Si dupa cum zicea Vasilache demult, parca nu mai sunt "fluturasii" aia in stomac. 
Finala Tudor Daniel-Vasilache, 3- Andrei Ionescu, 4- Ionut Ionescu, 5-6 Dragne,Edy, 7-11 Calin, Velicu, Teo, Tomy, Bedea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu