duminică, 26 septembrie 2010

Dublul castigator !!!


http://www.facebook.com/album.php?aid=37706&id=100000020591824&l=ee2d996f9e
Doar 9 echipe s-au incumetat sa plece azi de acasa  la London Club. Distractia a fost la loc de cinste. Chiar atunci cand am ratat bile am ras si ne-am respectat reciproc. Doar nu era ceva de viata si de moarte. Dupa mine cele mai reusite din punct de vedere atmosfera sunt concursurile pe echipe.  S-au intamplat atatea, imi pare rau ca nu pot cuprinde toate fazele de azi. Am facut azi echipa cu Tudor Daniel, castigatorul de saptamana trecuta de la bila 10. 
Pana la urma am facut 2 grupe si primii 2 s-au calificat mai departe. Primul meci cu Tataie si Ionescu a inceput mai bine decat ma asteptam si curand aveam 4-1. Atunci am ratat prima bila usoara si i-am bagat in meci. Pur si simplu m-am asezat si sincer nu m-am uitat la ea prea bine. Pana sa ne trezim s-a facut 4-4. Adversarii nostri, stapanii incontestabili ai loviturilor cu 2 mante la jumatate, al loviturilor la doua capete si al combinatiilor incredibile au fost de neoprit. In decisiv au cedat presiunii. Astfel m-am scos si ratarile mele au fost uitate. Al doilea meci cu Tomy si Bedea care tocmai fusesera terminati de Lupii Tineri cu 5-0. la 1-0 am ratat o bila simpla iar si ei au egalat. Pe fondul acesta  am ajuns  la 4-4. Noroc ca la scorul asta Daniel a dat o super combinatie si ne-am calificat din grupa. In celalalt meci Vasilache  a pierdut din nou la 5-4, Lupii au muscat rau la final tot cu o combinatie. Ultimul meci a fost de stabilirea primului loc si evitarea perechii Gili-Ionescu, care a batut tot in grupa A. Am pierdut primul joc, am revenit si am castigat pana la final cu 5-3.

Asadar semifinalele Ionut Ionescu/Gili - Velicu/Edy si Dragne/Tudor - Floricel/Costin. 

In semifinala am jucat bine si am castigat 6-2. Dincolo Lupii Tineri au condus 3-0 si 5-3, dar n-au fost in stare sa rupa jugulara ratand inexplicabil si au pierdut 6-5. Finala a inceput cum era mai bine, si pana la 3-0 nu am ratat nimic. Chiar cand eram pe val, am ratat bila 7 ! Pe manta, in unghi am incercat sa il bag cu dreapta jos insa am dat prea incet si bila alba a luat masse.  Exista momente in meciuri pe care le trebuie sa gestionezi cum trebuie si azi nu prea am reusit. Desi pe general sunt multumit de joc, ratarile in momente cheie m-au deranjat azi. la 3-2 deja vedeam nori negri, noroc ca ne-am revenit la timp, ajutati si de forma slaba a adversarilor, si nu  ne-am mai uitat inapoi pana 6-2 !
Poze pe facebook : 

2 comentarii: