joi, 14 aprilie 2011

Experienta Oxygen

Desi nu eram chiar in forma de concurs si cu o gramada de probleme, am mers totusi sambata in semn de sustinere pentru Ovidiu si clubul gazda.

Ajuns acolo l-am descoperit pe Fatza si in alta postura, cea de organizator. Piramida mare, microfon, bilete de concurs. Totul a iesit foarte bine si el s-a descurcat exemplar. la start s-au prezentat 51 de participanti, dintre ei cativa resuscitati dupa perioade mari de absenta cum ar fi Calin, Duta sau Malaele.

Eu am avut un tur liber, am castigat usor urmatorul meci si apoi am dat de Grig, castigatorul intra in primii 16.
Am intrat pe masa care se dadea in direct pe internet. Am castigat spargerea, si am intrat intr-o masa dificila pe care am dus-o pana la capat dar m-am lasat destul de rau pe 8. L-am taiat prea mult si Grig nu m-a iertat. Stiu ca am mai ratat o data breakul pe parcusul meciului pierdut 5-1. A fost o intalnire ciudata, bilele nu m-au ajutat deloc, ba m-am lasat masca, ba in pozitii grele. Cred ca ratarea breakului in primul joc mi-a cam taiat aplombul. Urmatorul meci am jucat cu Bogdan Malaele ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu