marți, 19 aprilie 2011

Oxygen continuarea

Ramasesem dator cu continuarea povestii concursului Oxygen.



Asadar sambata prima zi, eram pe spate dupa ce Grig m-a batut bine. A urmat meciul cu Malaele. Pe vremuri juca fantastic, acum insa se vede ca nu mai este in mana. Deja nu mai eram sigur daca voi ajunge duminica sau nu, iar asta chiar m-a ajutat, pentru ca am jucat fara nici o presiune. Am facut repede 2-0, am gresit copilareste si l-am bagat in meci. la 3-2 pentru el, mi-a lasat din nou , am egalat si apoi am facut break. Ce frumoase sunt breakurile in momente din astea cheie. iti dau tie siguranta si forta, iar adversarului ii taie bine din elan. La scorul asta mai aveam o bila pe masa si el a ratat 8. Mi-a lasat o pozitie f grea unde daca bagam bila nu prea ramaneam pe 8. Probabil daca faceam un safe aveam sanse sa castig, insa am fortat mult si am ratat. La 4-4 bag alba din spart, masa nu era f grea si eu eram pe plecare :)  Din pacate pt el nu a reusit sa o inchida si am reintrat in concurs. Urmatorul meci cu Bidi a fost fara istoric. Pana la 3-0 am jucat perfect, cu 2 breakuri si un run pe mana lui. Apoi a spart si n-a bagat nimic. Intru eu dar ratez, insa nu a reusit sa ia punctul dupa ce s-a lasat masca la 8. Am trecut mai departe si duminica ma astepta Ovidiu Turcoane. M-am trezit dimineata de tot, mi-am facut treburile si la 10.30 am fost la club. M-am apucat sa ma antrenez, apoi am facut o pauza destul de mare pana au inceput jocurile. Am intrat la masa destul de deconcentrat si parca nu simteam bilele deloc. Am avut sansa sa iau conducerea insa nu am reusit iar pana la 4-0 pt el a avut loc acelasi scenariu : eu ma repezeam la mese din dorinta de a reveni in joc, ratam ultima bila sau 8, iar Ovidiu venea sa curete mese simple. Dupa timeout am revenit putin in  meci si am luat 2 puncte. Am intrat din nou la masa si stiam ca este un joc foarte important, diferenta intre 4-3 si 5-2 este imensa. La un moment dat am ramas intr-o pozitie dificila pe care n-am avut forta mentala sa o gestionez bine. Probabil ca daca faceam 4-3 aveam o sansa buna de a castiga, asa nu am mai avut forta sa imi revin. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu