luni, 13 iunie 2011

Oxygen meciul cu Auras

Nu prea am avut timp sa studiez serios partida cu Auras, dimineata am ajuns si nici nu am reusit sa ma antrenez mult, dupa ce am incercat in zadar sa dau drumul la livestream. Din
pacate nici o zi nu seamana cu alta si am sperat ca voi avea aceeasi forma buna. Am facut cateva mese si apoi am inceput partida. Am incercat sa simt bilele fara prea multa actiuvitatea constienta exact ca si sambata. Din pacate m-am lasat departe pe 7 si apoi rau pe 8. Nu mergea la jumatate si deci aveam de luat o decizie o bila de buzunar cu procentaj mic de reusita sau un safe cat de cat. M-am bazat tot pe simturi, dorind sa intru tare in meci am incercat la buzunar dar am ratat bila si am bagat si alba. 




Mi-as dori sa mai joc o data bila asta. Entuziasmul mi-a disparut si mi-am dat seama ca sunt putin pe langa drum. Orice am facut n-am reusit sa intru in ritm. la 4-0 am luat si eu un joc si mai aveam o speranta mica sa reintru in joc. Din pacate am mers din rau in mai rau, si bilele au mers impotriva. Desi am incercat sa fiu pozitiv, sa respir, sa ma concentrez, totusi n-am mai reusit sa ma izolez la masa. 

M-am tot gandit ce s-a intamplat, probabil am crezut ca voi juca bine din inertie. Nu zic ca l-as fi batut, cu Auras e greu rau de tot, stie jocul si tehnic si mental, Hiena :), dar cred ca aveam o sansa mult mai buna daca jucam sambata, asa cum mi-a propus si el. M-am gandit totusi ca sunt obosit si poate am o sansa mai buna duminica odihnit si relaxat dar nu a fost asa. 

Lucrurile nu sunt asa simple nu suntem masini sa spui cateva fraza cheie, cateva respiratii te concentrezi putin si gata. Cateodata prinzi zile proaste si trebuie sa te legi de aspecte constiente, puncte, linii de referinta, poate sa joci safe mai mult, sa stai mai mult pe bile ...  Cine se adapteaza invinge, orice ca sa scoti 100 % din orice bila.Sunt multe smecherii sa dai la bile deca ai o zi in care nu le "vezi". Si sa dea draq daca mi-am adus aminte de ceva.

Oricum raman cu o senzatie relativ pozitiva dupa acest concurs, si simt ca jocul s-a imbunatatit vizibil.
Mai am mult de munca, multe gauri si datorita lipsei de implicare, antrenament din ultimii ani dar si fiindca am schimbat multe, multe tacuri. Dar nu ma las si vreau sa progresez si mai mult.

Ne vedem la masa,
Iulian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu