sâmbătă, 11 iunie 2011

Oxygen

O zi plina azi la Oxygen. Am venit hotarat sa ma concentrez si sa raman in meci indiferent de scor. Sa lupt pentru fiecare bila. Atunci este biliardul frumos, cand simti "fluturasi in stomac"vorba lui Vasilache. M-am chinuit in ultimul timp la masa si era timpul pentru o schimbare. Atitudinea poate face o diferenta in exprimarea unui jucator. Si parca si inspiratia vine mai usor.

Am cazut primul tur cu Luiza...
 Am inceput bine dar la 2-0 am spart foarte prost. Si cum jocul te pedepseste, mi-a dat combinatie si apoi s-a facut 2-2. M-am chinuit pana la 3-3, noroc cu greselile ei si m-am scos pana la urma.
Urmatorul meci cu Cristina Chirita ( o tanara jucatoare de mare perspectiva) m-am stimulat la maxim si nu i-am lasat nici o sansa, am castigat 5-0. Am atins de multe ori acel nivel de concetrare in care simti bilele, esti in mijlocul mesei si mi-am gasit un ritm foarte bun. M-am axat foarte mult pe stimulii vizuali, ma uitam la bila si la ce vreau sa fac, simteam lovitura  si dupa aceea pus pe bila si executat.
Apoi a venit un meci greu cu Voiicu Sergiu, stiam ca nu am multe sanse dar vroiam sa ii pun cat mai multe probleme. Am inceput primul joc f bine dar o greseala copilareasca mi-a taiat aripile. la 3-0 am inceput sa joc si eu si am facut 3-2. El a spart si mi-a dat freeball, masa era cat de cat usoara. Aveam combinatie 1 cu 6 care era pe buzunar. M-am pus sa dau din unghi si din pacate a luat prea mult efect si 1 a ramas langa 6. Ce stupid. Daca facem 3-3 meciul se juca altfel. Asa am pierdut 5-2. Urmatorul meci cu Radu Parashiv am intrat atat de determinat si de concentrat incat nu i-am lasat nici o sansa si am castigat 5-0. 
Urmatorul meci este de fapt un rematch din vechile concursuri london, cu tataie vasilache.
Cmi-a placut astazi a fost ca am reusit sa ma concentrez si sa raman in meci indiferent de ce se intampla la masa. fata de ultimul an, am inceput sa pun in practica din nou exercitiile de respiratie si de concentrare pe care le faceam mai demult. Poate ca nici n-am mai dat importanta jocului si statutului meu de jucator. Am inteles in sfarsit ca in primul rand vreau sa fiu jucator. A fost un meci foarte frumos, in care am simtit de multe ori tremurul jocului si al controlului perfect la masa. De multe ori mi-am gasit ritmul dominant dar tot la fel de bine am si gresit bile usoare. Am inceput bine dar in loc sa iau primul joc am ratat 9 din nou. Am ramas insa in meci si pana la 5-5 ne-am impartit jocurile. Intre timp am facut cateva mese foarte grele, printre care si o lovitura frumoasa zic eu. Am ramas pe partea gresita a bile 3 si trebuia sa ies in dreapta. Nu puteam sa ies cu 3 mante, unghiul era mic pentru o manta la jumatate Am dat efect stanga jos in bila alba si am indus efect dreapta in bila 3 care a intrat cu 2 mante la jumatate :)


la 5-5 am spart si am facut un break rapid. ce frumos este sa faci breakuri la scoruri din astea. Am venit din nou la masa insa atunci cand totul era stabilit m-am lasat prost rau pe 8. la 6-6 tensiune maxima, n-am vazut 1 dupa spargere, am incercat safe. Dupa cateva safeuri am ajuns din nou la masa. De data asta n-am mai ratat si am incheiat victorios.
 Ce bine e sa mai si castigi meciuri din astea.
Ce frumos e biliardul !!!

Un comentariu: