marți, 4 octombrie 2011

Experienta Sereno

N-am vrut sa scriu imediat pentru ca doream sa analizez la rece jocul meu de sambata. Datorita nr mic de participanti s-a hotarat sa se joace totul intr-o zi.

Mi-am propus inca de acasa sa incerc sa fiu cat mai prezent in meci si sa nu ma gandesc decat la bila urmatoare. Mi-a atras atentia ceea ce a spus Toni la TV, ca trebuie sa iti astepti sansa cand nu esti la masa, si cand intri trebuie sa o fructifici la maxim. 
Primul meci am dat chiar de un reprezentant al echipei Sereno, la inceput am tremurat putin, dar a ratat un 9 si dupa aia meciul a fostal meu. Urmatorul meci jucam din nou cu Nicolas. Pana la 3-3 nimeni nu si-a castigat spargerea,  am jucat relativ nervosi amandoi. Desi cred ca am avut mai multe sanse sa ma distantez si chiar cand am avut noroc sa il las in safe mi-a bagat un jump de il visez si acum. Cu tacul meu frate :) data viitoare sa dai cu al tau ...  Asadar la 3-3 am spart bine, am ramas in safe, bag cu jump si ma las foarte aproape de 3 si in unghi mare. Trebuia sa dau cu efect lateral sa ma intorc in cealalta parte a mesei. Nu m-am inteles cu Z si am ratat. face masa apoi se face 4-4. La scorul asa face o greseala, si aveam un 2 cu o iesire mai dificila. Restul era destul de usor. Problema a fost ca m-am ridicat prea repede inl oc sa analizez toate iesirile, mi s-a pus sa dau cu contraefect si am ratat. Am simtit ca ma scurg, si varu Nicolas a curatat masa... Din nou pe spate ... Dupa un alt meci reusit cu un alt reprezentant al clubului gazda, am cazut chiar cu capitanul, Andrei. Pana la 3-0 totul a mers ata. La scorul asta prind din nou masa dar ratez inexplicabil pela ultima bila. La 3-1 ratez din nou 8, dar doamne-doamne a avut grija de mine si s-a dus cu 2 mante in coltul de pe diagonala ! La 4-1 ratez din nou ce credeti, bila 8 ! Pana la urma pierd  jocul asta. Pana la urma am castigat 5-2 si eram in primii 12. In meciul asta am jucat bine de tot sigurante, si am iesit din safeurile lui bine,  o data  chiar aveam 2 faulturi consecutive. Jumpul a mers impecabil, mentalul a mers bine si chiar atunci cand ratam ma intorceam pe scaun asteptandu-mi sansal a masa. Urma Calesu si primul joc se parea ca il voi lua. Ajung pe 9 foarte usor dar din pacate ratez. Mi s-a parut ca s-a ridicat de pe scaun si m-am relaxat, desi cred ca deja obosisem si cautam scurtaturi. Spre norocul meu a ratat si el 9, dar cum Dzeu nu baga si in traista am ratat din nou. La 0-1, Calesu imi intoarce serviciul si baga si alba la 9 ! Am crezut ca voi intra in joc dar deja faceam greseli. La 1-3 mai iau un joc. Primesc o sansa mare sa termin masa dar ratez un 2 usor ! Doamne la 2-4 ma adun putin, sparg excelent, insa m-am lasat cu alba pe manta la 9 care mai statea cocotat si pe Magic Rack. Dau si bieinteles ratez. Asa am ratat sansa sa joc cu Ovidiu ... 
Pe ansamblu sunt multumit, pe alocuri am jucat foarte bine, am spart bine, am avut moral bun, numai ca spre sfarsit am obosit tare. Trebuie sa ma apuc de sport ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu