miercuri, 26 octombrie 2011

Oxygen Billiard Tour etapa 9 - bila 10 - Velicu castigator

Nu stiu ce se intampla dar ultimile concursuri parca am fost amortit asa, n-am mai reusit sa intru in atmosfera, sa fiu acolo in "zona". Am jucat atent dar fara nerv, fara adrenalina. Primul meci am cazut cu Meila Silviu, un tanar tenace, care creste de la zi la zi. Desi n-am avut timp sa ma incalzesc prea mult, am jucat destul de bine, cu cateva inchideri spectaculoase de masa. El a vrut mult sa castige dar a gresit devreme si l-am pedepsit. Pana la urma i-a folosit pentru ca a terminat pe locul 4.
Urma meciul cu alt tanar, Munteanu Florin. Am inceput bine, inchidere de masa 1-0, apoi inchidere frumoasa pana la bila 7. Imi trebuia putin retur , 8 , 9 si 10 erau pe buzunar, tootul era perfect. Numai ca la balans am atins alba cu pastila foarte usor. Desi el nu a vazut faultul, n-am putut sa fiu smecher si am cedat locul la masa. Ce diferenta enorma este intre 2-0 si 1-1 ! Apoi totul a mers rau si am pierdut 5-2
pe spate am cazut cu Ion Gabriel. Am inceput in aceeasi nota dezlanata si curand s-a facut 1-3. Nici n-am avut noroc, de multe ori am spart excelent cu 1 aproape de buzunar insa era blocat de alta bila. Mi-am luat timeout si dupa cincisute de palme in fata oglinzii m-am intors cu alta atitudine. Am facut prima masa si era 2-3. Am continuat strocul ridicat, totul era perfect dar tensiunea m-a facut sa ratez bila 10. M-am ridicat de pe lovitura. Din fericire a ramas greu si gabi a ratat, apoi am inchis eu. La 3-3 stateam foarte bine. Din pacate si el a jucat foarte bine tactic, si-a luat timeout si apoi a revenit la masa cu un break, terminand o masa foarte grea. La 3-4 n-am bagat nimic , Gabi a facut safe si era foarte  greu sa ating bila 1. M-am incapatanat sa dau jump din mijlocul mesei desi nu ajungeam bine si alba a sarit de pe masa. Asta a fost pentru ca Gabi si-a reconfirmat valoarea si a inchis foarte sigur masa.


Remarcatul etapei este Cristian Velicu care invins de Coca devreme a batut tot pe spate si in finala si-a luat revansa in fata aceluias Coca Isidor, desi la un moment dat era condus 5-2. Pana la urma energia, curajul si pasiunea pe care le arata la masa au fost rasplatite. Pentru Coca este a doua finala la rand pierduta. Ionut Ionescu, unul din cei mai tenace jucatori din circuit, dupa ce a castigat in joc decisiv contra favoritilor Nicolas si Ungureanu Aurelian, a iesit din concurs tot in joc decisiv in fata tanarului Meila Silviu, un alt remarcat al acestei etape.
Locul 1 - Cristian Velicu
Locul 2 - Coca Isidor
Locul 3 - Munteanu Florin
Locul 4 - Meila Silviu
Clasamentul complet pe biliardforum.ro la sectiunea Oxygen ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu