vineri, 14 octombrie 2011

Update

Nu prea am mai avut timp sa joc, mi-am vandut  si tacul de spart, sunt in proces sa imi iau unul nou, probabil Mezz. 
In weekend am dat o fuga in Spania, pentru o nunta si o revedere dupa multi ani cu fratele meu. Am plecat de pe autogara ( pardon aerogara) baneasa, un jeg . Cand sa iesim la autobuzele care ne conduceau la avion, , nu se mai deschidea usa ! Dupa ce am trecut de un control la check-in, astfel incat bagajul de mana sa fie corezpunzator ca si dimensiuni si greutate, la usa spre  autobuze mai erai controlat o data, poate te mai taxeaza in plus. Desi aveam oarece emotii fiind primul zbor, totul a decurs foarte bine. 

Ca si concluzii, se recunoaste o civilizatie superioara, arhitectura calda si un metrou cu un numar enorm de statii. Am ametit de cate autobenzi sunt in oras si pe langa oras. Ca infrastructura pot spune cu mana pe inima ca nu o sa ii ajungem niciodata ... Imi place la nebunie Jamonul lor ...

Ce m-a enervat : calatorie cu metroul pleca de la 1,5 euro in sus, berea 2 euro minim, la televizor totul este dublat in spaniola, cersetorii romani, masinile romanilor cu manele la maxim.


Acum back to reality, ne vedem la mese ... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu