joi, 20 iunie 2013

6-6 poarta-n casa

Interesant formatul de la Master TAC, stii la ce ora joci si teoretic te poti pregati pentru asta. M-am antrenat
serile ca sa imi modific putin bioritmul. Astazi am fost obosit, si pana m-am miscat eu n-am mai avut timp sa intru in sala pentru o scurta sedinta de cardio. Asa programasem, pana la urma am dat cateva seturi cu Dani la Sereno si am plecat cu Alecu spre studio. Asa cum imi imaginasem eu as fi avut macar o jumatate de ora sa ma invat cu masa. Postavul e foarte nou si normal patineaza bila pe el. Bilele cu efect, din manta nu se duc la fel ca pe masa cu postav jucat unde ne antrenam de obicei toti jucatorii. E adevarat ca bila intra mai usor pe masa din studio dar ghicesti mai greu iesirile.
Am inceput bine, concentrat. Eu am inceput primul cu spargerea, am bagat cateva bile, safe, masa. Apoi Auras face break. Cand eram si eu pe drumul spre break am ratat 7. Unul pe care il dau 100 de ori la antrenament. Acolo in arena , l-am ratat. M-am pus prost si cred ca m-am miscat cand am dat. Apoi a inceput si n-am mai putut lovi asa cum vroiam. Am ratat bile simple, dar am bagat foarte grele. Colac peste pupaza mi-am dat peste ochelari cu tacul si la 5-1 aveam ochelarii strambi, care cadeau cand ma aplecam, le-am murdarit si lentilele asa ca de la scorul asta am vazut putin in ceata :) La 5-2 am iesit in timeouot, mi-am propus sa ma relaxaz, sa vorbesc cu bilele. Se pare ca a mers ca am intors meciul pana la 6-5. Am dat un 10 tare greu la jumatate si de acolo mi-am gasit ritmul. El era prea sigur de victorie si asta l-a costat. Si fiindca s-a plans atat de 10 meu norocos cu 2 mante, da am avut noroc. dar ce nu stie el este de ce si din ce cauza mergea jocul in favoarea mea. Dupa atata timp in biliard am invatat un singur lucru : uita-te la jocul tau si nu la adversar. ca toti la un moment dat avem noroc sau ghinion. 

Oricum sub mare presiune Auras a inchis meciul cu break si a ramas 6-6. Saptamana viitoare cu Super Mario, pana atunci sambata e etapa de campionat national :) 

Danilo si malaele au terminat si ei tot la egalitate 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu