luni, 24 iunie 2013

Jos de pe cal

Am jucat bine in ultimul timp. desi tacul sau mai bine zis combinatia de nevoie pe care o am nu ma ajuta deloc. Am inceput ziua
obosit, foarte obosit. Am ratat cu Minca sansa de 1-0 si apoi am cazut la 0-4. Am luat time, m-am intors si am luat 2 jocuri. In jocul 7 am avut sansa sa il prind la inghesuiala dar m-am grabit. ce diferenta face o decizie gandita in locul uneia pripite. Daca iesea safeul cum trebuie poate ca la 4-3 mai aveam o sansa. De aici nu am mai putut sa fac nimic si am pierdut. Atat de obosit incat nici nu am putut sa ma supar.

Pana la meciul cu Simion am mai avut ceva timp sa imi revin. Desi e greu cand oameni cu care ai lucrat te barfesc la 1 metru de tine. M-am scarbit  am un amar in gura cu biliardul asta ... 
Am inceput cu break, el sparge si da combinatie. O iau de la capat, rezolv masa dar 7 face colt colt. Era frumos 2 breakuri la rand ... In fine s-a jucat bine, greseala s-a platit. face 4-2 si vedeam sansele de a ajunge la finala din noiembrie mici, mici de tot. Apas acceleratia si fac 5-2, totul intrase in normal si chiar simteam bine masa. Aici am gresit ca trebuia sa iau time, sa il pun la pamant. la scorul asta am dat la un 5 greu in loc sa fac un safe usor. Dar asa e cand esti prea sigur pe tine. 5-5 , 6-5 pentru el. Sparge face masa dar imi lasa 6 pe buzunar. Incredibil nu reusesc sa ies in centrul mesei. dau safe. El da safe dar ramane. Pun 6 pe manta mica si alba sus. 9 si 10 erau la o bila distanta si ce sa crezi ? Alba s-a oprit exact cat sa vada el bila 6. Mi-a lasat un 6 greu si la fel in loc sa joc safe am dat la buzunar, de fapt la 2 capete. I-a ramas o bila grea cu alba sus pe manta si unghi mare rau. A dat chinuitor de incet pentru mine, a intrat alba a fugit din nou sus din efect. Mai aveam o sansa credeam ... Aceeasi lovitura chinuitoare inceata arunca din efect 9 in buzunar si 10 pe celalalt. The end. Am simtit o frustrare imensa,extrem de dureroasa si n-are legatura cu pustiul care practica unul din cele mai agresive jocuri , canalizat 100 % pe atac. Pot mai mult, mult mai mult dar astazi nu a mers mai mult. Biliardul nu are nici o formula magica, si oricat te-ai pregati totul se reduce la acel moment al meciului in care orice rahat facut sau nefacut conteaza. mentalul, abordarea , increderea in tine. Cred ca aici am o problema si sper sa o rezolv. 
Si repede, ca miercuri am meci cu Mario :)
Castigatorul etapei se numeste Mihai Braga, care a castigat in decisiv la Ovidiu Cristea, locul 3 Toader marian, locul 4 Musat isidor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu